השוק

מהפסד של 8 מיליון שקל עד ל-23 מיליון: זו הטעות החמורה בדו"ח

חברת פסגות עדכנה היום את הבורסה כי בשל טעות אנוש, הנתון שפורסם בדבר שווי החברה איננו מדויק, ונאלצה לדווח כי נעשתה טעות חישובית בדו"ח שפורסם, טעות בגובה של 15 מיליון שקל
מערכת ice | 
בניין פסגות (צילום אלכסנדר כץ)
בדו"ח הרבעוני שפרסמה חברת פסגות, כאשר דיווחה על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של שנת 2024, הוצג הפסד רבעוני של 8.2 מיליון שקל. היום (שני) עדכנה חברת פסגות את הבורסה, כי בשל טעות אנוש, הנתון שפורסם איננו מדויק, בלשון המעטה.
בפסגות גילו כי רואי החשבון האמונים על הדו"ח טעו בחישוב וההפסד הרבעוני הוא גבוה הרבה יותר, אשר עומד על 23.3 מיליון שקל. מקור הטעות הוא אי הכרה בירידת הערך של חברת הבת של פסגות, שלאחר השקלולים נקבע כי שוויה של פסגות הוא 82 מיליון שקלים, בניגוד לסכום של 97 מיליון שקלים, כפי שדווח תחילה בדו"ח.
כזכור, בחודש ינואר השנה אישר בית הדין לתחרות, צו מוסכם שנחתם בין רשות התחרות לבין חברת קסם קרנות נאמנות בע"מ, ובין רשות התחרות לחברת פסגות קרנות נאמנות בע"מ.
בצו נקבע כי קסם תשלם כ-1,260,000 שקל לקופת המדינה וכי פסגות תשלם כ-470,000 שקל לקופת המדינה. זאת במקביל לביטול העסקה עליה חתמו הצדדים, מאחר והוגדרה כמיזוג הנעשה שלא כדין.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה