השוק

גרופ 107 רכשה את חברת הנגישות הישראלית - המניה זינקה

חברת גרופ 107 הציבורית רכשה 51 אחוזים מחברת "נגישות לכל", המפתחת טכנולוגיות דיגיטליות העוזרות לעמידה בדרישות הרגולציה בכל תחומי נגישת אתרים. לאחר ההודעה על העסקה, מניית גרופ 107 זינקה ב-18.74%
מערכת ice | 
עסקים - אילוסטרציה (צילום shutterstock)
העסקה בין גרופ 107 ל"נגישות לכל" בוצעה על ידי תשלום במזומן בסך 1.2 מיליון שקל וכמו כן, גרופ 107 תקצה לבעלי החברה הנרכשת 4.9% ממניותה. במסגרת ההסכם, לגרופ 107 יש אופציה לרכוש את כל יתרת מניות נגישות לכל (49%), לאחר 24 חודשים, לפי מכפיל 6 ל-EBITDA. מניית גרופ 107 זינקה היום _שלישי) ב-18.74%.
על פי החברה, הרכישה צפויה לחזק את מעמדה של גרופ 107 כשחקן מרכזי בשוק הטכנולוגיה הישראלי ולהרחיב את סל השירותים שלה לתחום הנגישות הדיגיטלית. "נגישות לכל" נוסדה על ידי אלי רונקין, מנכ"ל החברה, מתמחה במתן שירותי ייעוץ, בדיקות וביצוע בתחום הנגישות הדיגיטלית. לדבריה, לחברה מוניטין חזק בשוק הישראלי ובשנים האחרונות עובדת החברה עם מאות לקוחות בישראל לרבות חברות גדולות וארגונים ממשלתיים. 
הנתונים הכספיים של "נגישות לכל" מצביעים על חברה צומחת ורווחית, עם הכנסות של כ-6.8 מיליון שקל בשנת 2023, גידול של כ-22% לעומת שנת 2022. הרווח הנקי של החברה עמד על כ-1.27 מיליון שקל, המהווה שולי רווח נקי של כ-19%.

מניית גרופ 107. צילום מסך גוגל
על ההזדמנות באירופה מסרו מהחברה: "מיוני 2025, חוק הנגישות האירופי (EAA) יחייב את כל המוצרים והשירותים הדיגיטליים בשוק האירופי לעמוד בסטנדרטים מחמירים של נגישות, במטרה להבטיח שוויון הזדמנויות לאנשים עם מוגבלויות. המשמעות היא שכל אתר אינטרנט, אפליקציה, תוכנה או מכשיר דיגיטלי יחויבו להיות נגישים ונוחים לשימוש עבור אנשים עם מוגבלות בראייה, שמיעה, ניידות או קוגניציה".
"חוק זה צפוי ליצור מהפכה של ממש בתחום הנגישות הדיגיטלית באירופה. הוא יביא להגברת המודעות לנושא, להשקעה משמעותית בהנגשת מוצרים ושירותים קיימים ולפיתוח של טכנולוגיות חדשות ומתקדמות בתחום. גרופ 107 מתכננת לפעול במספר ערוצי שיווק ומכירה באירופה ולקחת חלק משמעותי בשוק המתפתח, מתוך הבנה שהנגישות הדיגיטלית היא צורך גלובלי הולך וגובר". הוסיפו.

החברה מעריכה כי גודל השוק האירופאי הכולל עבור שירותי הנגשת נכסים דיגיטליים, בהתבסס על העובדה כי כ- 15% מהאוכלוסייה בכל מדינה הינם עם מוגבלויות הוא מאות מיליארדים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה