השוק

אחרי גיוס של 114 מיליון דולר: בשורת ענק לחברות ההייטק בישראל

אירוספייק (Aerospike), חברת מסדי הנתונים האמריקאית הפועלת בשוק הישראלי, משיקה גרסה חדשה של מסד הנתונים הפופולרי שלה, אירוספייק 7.1, זאת לאחר שהשלימה מגה גיוס בסבב האחרון
מערכת ice | 
עמי אהרונוביץ (צילום עזרא לוי, shutterstock)
אירוספייק (Aerospike), חברת מסדי הנתונים האמריקאית הפועלת בשוק הישראלי, משיקה גרסה חדשה של מסד הנתונים הפופולרי שלה, אירוספייק 7.1. הגרסה החדשה של הפלטפורמה רבת השימושים של אירוספייק מרחיבה את יכולות המוצר בתחומי האחסון, קריאת וניהול הנתונים, ומאפשרת ללקוחות החברה ליהנות משימושיות מגוונת ויעילה יותר במוצר, על ידי הפחתת הצורך בכמות הקלסטרים (Cluster), וכך ליהנות מהתייעלות וצמצום עלויות. 
הגרסה החדשה מאפשרת יכולות קש של זיהוי הרשומות הנקראות באופן שכיח ו"דחיפה החוצה" של רשומות שלא (LRU) בצורה שקופה לאפליקציה. כך, אירוספייק מאפשרת לארגונים לנהל cache משותף בזכרון או על דיסק, ולהחליף טכנולוגיות caching מסורתיות כמו Redis ו-Memcache - וזאת באמצעות מסד נתונים מרכזי וחסכוני. אירוספייק מאפשרת לארגונים לנהל cache בזיכרון משותף, לשלב מאות מסדי נתונים מיושנים כמו Redis למשל - הכל לתוך מסד נתונים מרכזי, קטן וחסכוני של אירוספייק. 
לסלי הנסרלינג, סמנכ״ל המוצר באירוספייק, מסר: "ארגונים מודרנים הממקדים את התשתיות שלהם ביישומי זמן אמת ובינה מלאכותית זקוקים למגוון רחב של אפשרויות וטווחי מחיר בכל הנוגע לניהול הדאטה שלהם".
עוד הוסיף כי "אירוספייק מספקת דאטה בזמן אמת, באופן מיידי, לפי צרכי הארגון. חברות יכולות כעת לאחד נתונים ממאות מסדים שונים לתוך פלטפורמה יעילה ומרכזית אחת, בידיעה שאירוספייק תוכל לתמוך בהם במהלך הצמיחה שלהן באופן בלתי מוגבל - וגם מבלי לפשוט את הרגל על הוצאות ניהול ואחסון דאטה". 
אירוספייק, שלאחרונה הודיעה על סבב גיוס משמעותי בשיעור 114 מיליון דולר, פועלת בישראל מזה 5 שנים, הן בפעילות מסחרית והן בפעילות מחקר ופיתוח. הסניף הישראלי, אותו מוביל ה-GM עמי אהרונוביץ׳, משרת מספר לא מבוטל של חברות בולטות באקוסיסטם המקומי, כמו וויקס, יוניטי (איירון סורס), פלייטיקה, אפספלייר, פורטר, ביוקאץ׳ ועוד. במישור הגלובלי, אירוספייק משרתת ארגוני ענק כמו פייפאל, סנאפ, סוני ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה