השוק

עם משקיעים מישראל: החברה שחולמת להיות אנבידיה תונפק בשווי ענק

חברת סריבראס, שחולממת להתחרות באנבידיה בשוק השבבים, הציגה בחודש שעבר את השבב המתקדם ביותר בעולם, ועתה היא עומדת לצאת להנפקה בבורסה בניו יורק לפי שווי של 20 מיליארד דולר, זאת באמצעות מספר משקיעים, בהם גם כמה ישראלים מסקרנים במיוחד
מערכת ice |  1
אנבידיה (צילום shutterstock)
חברת סריבראס, שחולמת לעשות את מה שעשתה אנבידיה בשוק השבבים, עומדת לצאת להנפקה בבורסה בניו יורק לפי שווי של 20 מיליארד דולר, זאת באמצעות משקיעים ישראלים בין היתר, כמו גם  מייסדי OpenAI ועוד.
סריבראס עשתה מהפכה של ממש בעולם השבבים אחרי שהציגה בחודש שעבר את השבב החדש שלה. מדובר בשבב WSE-3, שהוא למעשה השבב המסחרי הגדול ביותר שיוצר אי פעם. נוסף על כך, לשבב הנדיר של החברה יש עוצמת מחשוב גדולה פי 50 מהשבב המתקדם של אנבידיה -  H100.
חברת סריבראס דיווחה על הכנסות של 79 מיליון דולר בשנה שעברה, כאשר עד כה החברה הצליחה לגייס דרך הון סיכון סכום של  715 מיליון דולר ושוויה הוערך ב-4 מיליארד דולר בסבב הגיוס האחרון שלה ב-2021.
אז מי אותם משקיעים ישראלים אתם שואלים? ובכן, מדובר בקרן אקליפס ונצ'רסף, קרן ההשקעות של ליאור סוסן, שבעצמו גם משמש כחבר בדירקטוריון של החברה. בנוסף, לכך גם דדי פרלמוטר הוא בין המשקיעים בחברה, כשהוא למעשה מהווה את אחד מהמשקיעים המוקדמים בחברה..
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השבב בטח מגיע עם מזגן צמוד (ל"ת)
    ד"ר וואט 04/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור