השוק

קרפור מקבלת בשורה מרגיעה: זה חוזה השכירות החדש שקיבלה

בהסכם החדש של ענקית הסופרמרקטים להשכרת סניפים מרבוע כחול נדל"ן של מוטי בן משה, שנותרו בו מספר סעיפים אחרונים לסיכום, האחרונה תאריך את הארכת השכירות עד שנת 2040, כאשר החוזה הקיים מסתיים כבר ב-2031. לצד זאת עלות השכירות תזנק ב־15% בפעימות
מערכת ice | 
קרפור (צילום shutterstock)
סיבה להרגע, לפחות לרגע. ענקית הסופרמרקטים קרפור ישראל, שסוגרת כבר שנה של פעילות בישראל, על סף חתימת חוזה שכירות חדש מול רבוע כחול נדל"ן של מוטי בן משה, מי שמשכירה לה את החלל של 59 סניפים, שליש מכמות הסניפים בארץ.
על פי הפרסום של "כלכליסט", בהסכם החדש, שנותרו בו מספר סעיפים אחרונים לסיכום, רבוע כחול נדל"ן תאריך את הארכת השכירות עד שנת 2040, כאשר החוזה הקיים מסתיים כבר ב-2031. לצד זאת עלות השכירות תזנק ב־15% בפעימות.

צביקה שווימר, יו"ר קרפור ישראל ומנכ"ל אלקטרה צריכה, חברת האם הוא שהיה אחראי למו"מ עם רבוע כחול, כאשר גם ממלא מקום מנכ"ל קרפור ישראל מיכאל לובושיץ' היה מעורב בשיחות על פי 'כלכליסט'. במקביל, רבוע כחול נדל"ן מתקרבת לעסקה דומה גם עם רשת ויקטורי, ששוכרת ממנה תשעה סניפים ברחבי הארץ.
השכירות של רבוע כחול הייתה סוג של עננה מעל רשת הסופרמרקטים, אבל הסכם השכירות החדש עד 2040 מאפשר להרגע לקראת רישום החברה בבורסה ויוכל להשפיע על מהלכים עתידיים שקשורים להתייעלות הרשת. על פי הדיווח שווי הסניפים המושכרים לקרפור ישראל הוא 1.2 מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה