השוק

מנכ"ל בנק דיסקונט במפגש מיוחד במיקרוסופט: חיזוק שיתוף הפעולה

מנכ"ל בנק דיסקונט וראש חטיבת טכנולוגיות בבנק הגיעו לביקור אסטרטגי במיקרוסופט ישראל, ודיון אסטרטגי לחיזוק שיתוף הפעולה בין שני הגופים. הנהלת הבנק קיבלה סיור מיוחד במעבדות ונחשפו לפיתוחים החדשניים של חברת הטכנולוגיה המקומית
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images)
מנכ"ל בנק דיסקונט הגיע אתמול (חמישי) לביקור יחד עם ההנהלה הבכירה לקמפוס מיקרוסופט ישראל לפגישה עם מנכ"ל חברת הטכנולוגיה והצוות הבכיר שהציגו בפניהם את המתקנים החדשים במיקרוסופט ישראל, הפתרונות הטכנולוגיים של החברה והאסטרטגיה המשותפת עם הבנק. יש לציין שיו"ר בנק דיסקונט הנכנס, דני ימין, שימש בעבר כמנכ"ל מיקרוסופט ישראל.
כאמור, הנהלת דיסקונט הגיעה לביקור בקמפוס של מיקרוסופט ישראל, כאשר אל המנכ"ל אבי לוי, שמונה לתפקידו במחצית 2023, הצטרפו גם עדי קפלן ראש חטיבת טכנולוגיות בדיסקונט, ורוני לוי קמחי ראש הסגל של המנכ"ל. ההנהלה נפגשה עם מנכ"ל מיקרוסופט ישראל, אלון חיימוביץ' שמונה לפני כשנתיים במקומה של רונית אטד

על פי איסר אלישקוב, מנהל תקציב בחברת הטכנולוגיה הישראלית, חיימוביץ' דן במהלך הישיבה האסטרטגית על האתגרים וההזדמנויות הן הנוכחיות והן העתידיות במגזר הפיננסי, ובדיקת דרכים לחזק את שיתוף הפעולה והצמיחה ההדדית בין מיקרוסופט ובין בנק דיסקונט. לאחר הישיבה נערך למנכ"ל הבנק סיור במעבדות ובחללי העבודה החדשים במקפוס של מיקרוסופט ופיתוח המוצרים החדישים של החברה.
במיקרוסופט הודו למנכ"ל הבנק והצוות על הביקור ועל האמון של הבנק בחברת הטכנולוגיה. איסר אלישקוב ממיקרוסופט שהיה אמון על הביקור הוסיף: "אני מצפה להמשיך את מערכת היחסים הפורה שלנו ולעבוד יחד על יוזמות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה