קריפטו

בנק דיסקונט מעלה הילוך בקריפטו: כך העובדים הוכשרו לשנה הקרובה

כנס מיוחד לכל קציני הציות החטיבתיים ועובדי האגף נערך בבנק דיסקונט, כאשר בסופ"ש האחרון נערך החלק השני בהדרכה בכל הקשור לעולמות הקריפטו, גם בצד הפרקטי. היוזמת: מומחית הקריפטו של הבנק עו"ד אלינור שרבני, ואיך הגיב המנכ"ל אבי לוי? כל הפרטים
מערכת ice | 
אבי לוי מנכ"ל דיסקונט (צילום ישראל הדרי, Magma Images, shutterstock)
תחילת השנה היוותה מפנה בעיסוק במטבעות הקריפטו במערכת הבנקאית, עם אישור הרשות לני"ע בארה"ב להשקעה באמצעות קרנות סל, ויישומה כבר בישראל עם החלטת וואן זירו לפתוח את האפשרות ללקוחותיו.
בבנק דיסקונט החליטו להעלות הילוך עם התמודדות העובדים בכל הקשור לקריפטו, ובמסגרת תכנית ההדרכה השנתית שמו דגש גם על כל נושאי הקריפטו והרגולציה במערך הבנקאות בישראל בכלל ובבנק דיסקונט בפרט.
הכנס בנושא הקריפטו חולק לשניים והוא נערך ביוזמתה של מומחית הקריפטו בבנק, עו"ד אלינור שרבני, מנהלת יחידת ממשקים ופרויקטים במחלקת הציות בבנק דיסקונט. לדברי לימור מנחם, קצינת הציות בבנק, שהתייחסה לתכנית ההדרכה השנה של הבנק: "היה ברור שחשוב לשלב את נושא הקריפטו".
המפגש הראשון נערך באודיטוריום החדש של הבנק בקמפוס והוא נועד לכל קציני הציות החטיבתיים, עובדי האגף וגורמים מקצועיים נוספים. בחלק הראשון של ההדרכה השתתף גם אמיתי אטיאס מחברת EY שנתן הדרכה בנושא יחד עם עו"ד שרבני.
בסוף השבוע האחרון הושלם החלק השני של הדרכת הבנק בנושאי הקריפטו, שעל פי מנחם: "הפעם הצד היה יותר פרקטי", והשתלבו בו גם מרצים מחברת chainalysis וכן מחברת PWC. מנחם הודתה לעו"ד שרבני: "שיזמה את הכנס והציגה את האופן שבו בנק דיסקונט עובד".
מנכ"ל בנק דיסקונט הגיב אף הוא על הכנס המקצועי של קציני הציות בנושאי הקריפטו, וכתב: "well done!". אודליה בן שמעון, האמונה על המגזר הפרטי בחברת Chainalysis - חברת אנליזה אמריקאית העוסקת בניתוח פעולות בבלוקצ'יין, שהשתתפה אף היא בכנס, הגיבה: "מאוד נהנינו להרצות בדיסקונט" והודתה על ההזדמנה לקצינת הציות ליאור מנחם ולעו"ד אלינור שרבני.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה