השוק

מאסיבית בצעד גדול: זו החברה עימה תשתף פעולה

מאסיבית מדווחת כי התקשרה עם חברת "סיקה" במזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, שמטרתו, שיווק חומרי הדפסה לשימוש במדפסות החברה על בסיס חומרי סיקה, תחת מיתוג משותף.
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
מאסיבית טכנולוגיות הדפסה תלת מימד (Massivit) מדווחת כי התקשרה עם חברת Sika Deutschland GmbH  ("סיקה") במזכר הבנות לשיתוף פעולה אסטרטגי בין החברות, שמטרתו, בין היתר, שיווק חומרי הדפסה לשימוש במדפסות החברה על בסיס חומרי סיקה, תחת מיתוג משותף.
חברת סיקה הינה קונצרן שוויצרי, שנוסד לפני יותר מ-100 שנה. סיקה נסחרת בבורסה של שוויץ בשווי של כ-40 מיליארד פרנק שוויצרי, והיקף המכירות השנתי שלה הינו של כ-11 מיליארד פרנק שוויצרי. 
סיקה פועלת בענף הבנייה והאיטום, ועוסקת בפיתוח וייצור חומרים שונים לשימושיים תעשייתיים, לרבות לתחום החומרים מרוכבים. 

2 החומרים הראשונים במיתוג משותף, אשר יושקו בתערוכת World JEC שתתקיים בתאריכים 5 עד 7 למרץ 2024 בצרפת, ויהיו זמינים למכירה במחצית השניה של 2024 הינם: 
CIM120 SikaBiresin®  - חומר הדפסה עם תוספי אלומיניום ושרף אפוקסי אשר מאפשר לייצר תבניות וכלים לשימוש בטמפרטורות גבוהות. 
CIM80 SikaBiresin®  – חומר הדפסה המיועד לייצור תבניות לשימוש בטמפרטורת החדר, מאופיין בעלות-תועלת גבוהה.
ארז צימרמן, מנכ"ל מאסיבית, אמר: "אני נרגש מאד משיתוף הפעולה של החברה עם סיקה, יצרנית חומרים עולמית מובילה, שמטרתו להרחיב את היצע חומרי ההדפסה של החברה, על מנת לתת מענה לצרכי השווקים ותעשיות היעד של החברה. שיתוף הפעולה הזה יאפשר לנו להציע ללקוחותינו הדפסה בתלת מימד של מגון חומרי הדפסה ייחודיים. זוהי אבן דרך אסטרטגית בקידום תכניותיה העסקיות של החברה". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה