השוק

אלביט בעסקת ענק: מי תשלם לה 600 מיליון דולר?

אלביט מערכות זכתה בחוזה בסך של כ-600 מיליון דולר לאספקת מערכות עבור נגמ"שי Redback במסגרת פרויקט Land 400 Phase 3 באוסטרליה
מערכת ice | 
בוצי מכליס מנכ"ל אלביט (צילום ישראל סאן, יחצ, shutterstock)
אלביט מערכות בע"מ, הודיעה היום [שני], כי בהמשך להודעתה מיום 16 באוגוסט, 2023, כי היא זכתה בחוזה בסך של כ-600 מיליון דולר לאספקה של מערכות לחברת Hanwha Defense Australia  עבור פרויקט Land 400 Phase 3 באוסטרליה.
על פי הדיווח של החברה לבורסה לניירות ערך בתל אביב, פרויקט זה נועד לספק יכולות הגנה, לחימה וחישה לנושאי גייסות משוריינים ("נגמ"ש") מסוג Redback עבור הצבא האוסטרלי. החוזה יבוצע במהלך תקופה של 5 שנים.

בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות מסר לאחר השלמת העסקה: "אבן דרך זו מאששת שוב את המחויבות שלנו לספק פתרונות מתקדמים וקריטיים לצבא האוסטרלי. אלביט מערכות מחויבת לאספקת טכנולוגיות הגנה מתקדמות שיגנו על החיילים בשדה הקרב המודרני".
כל זאת מגיע לאחר המהלך ששדרג משמעותית את חוזהו של מכליס בחברה, שמבקשת להעלות של שכרו של מנכ"ל החברה, לשכר ברוטו חסר תקדים בחברה של 300 אלף שקל בחודש, כ-81.5 אלף דולר, ששווים גם כ-3.6 מיליון שקל בשנה, כך על פי פרסום בכלכליסט.
השדרוג בשכר ייכנס החל מחודש אפריל הקרוב. בהשוואה לחוזה הקודם, מדובר בתוספת גדולה לשכר שלו כעת, כאשר לפיו קיבל מאפריל 2021 שכר חודשי של 243 אלף שקל (כ־66 אלף דולר) צמוד למדד. כעת השדרוג בכ-57 אלף שקל בחודש מהווה עלייה של כ-20% בשכרו בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה