רכילות עסקית

כבוד לאלביט: בצלאל מכליס זוכה בתואר הוקרה מהטכניון

בצלאל (בוצי) מכליס, בוגר לימודי הנדסת מכונות ומדעי המחשב בטכניון, קיבל את התואר בהוקרה על  תמיכתה של אלביט במחקר, בקתדרות, בהיכל הספורט ע"ש עמוס חורב ובפרויקטים לזכרו של עוזיה גליל
מערכת ice |  1
בצלאל מכליס ואורי סיוון (צילום רמי שלוש , דוברות בטכניון)
במסגרת אירועי חבר הנאמנים של הטכניון, העניק הנשיא פרופ' אורי סיוון את "נאמני הטכניון" (Guardians) - לשורה של אישים וגופים התומכים בטכניון בנדיבות ולאורך זמן.
בצלאל (בוצי) מכליס, נשיא ומנכ"ל אלביט מערכות ובוגר לימודי הנדסת מכונות ומדעי המחשב בטכניון, קיבל את התואר בהוקרה על  תמיכתה של אלביט במחקר, בקתדרות, בהיכל הספורט ע"ש עמוס חורב ובפרויקטים לזכרו של עוזיה גליל.

מכליס הודה על קבלת האות ואמר: "את דרכי באלביט מערכות התחלתי ב-1991 במקביל ללימודיי בטכניון שמאז ועד היום ממשיך להצמיח בוגרים מעולים שהתעשייה כולה נהנית מהם, ומשמש כמנוע צמיחה  של הון אנושי לכלכלה הישראלית, לפיתוח כחול לבן ולמחקר המקומי חוצה הגבולות".
העלייה בתקציבי הביטחון בעולם הביאה את צבר ההזמנות של אלביט מערכות לשיא של כמעט 16 מיליארד דולר וכדי להבין עד כמה צבר ההזמנות הזה מפלצתי צריך ללכת שנה אחורה ולראות עלייה של 20% בהזמנות מהחברה.
אלביט מערכות סבלה בשנה האחרונה מעלייה משמעותית בהוצאות התפעוליות שנבעו בעיקר מה״בליעה״ של תע״ש לתוכה ויישור הקו שההנהלה הייתה צריכה לעשות בכל תהליכי הייצור של תע״ש ולהביא אותם לסטנדרט המתבקש של אלביט. התהליך הזה עוד לא הסתיים אבל הוא קרוב לשם.
מנתוני החברה עולה כאמור כי, צבר הזמנות של 15.8 מיליארד דולר; ההכנסות הסתכמו ב- 1.39 מיליארד דולר; הרווח הנקי  Non-GAAP- 76 מיליון דולר; הרווח הנקי לפי  US-GAAP- 62 מיליון דולר; הרווח הנקי למניהNon-GAAP - 1.70 דולר; הרווח הנקי למניה לפי - US-GAAP 1.40 דולר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד
    ויטרבי 06/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לטכניון על ההוקרה ולבוצי על הנתינה ולכל בוגרי הטכניון לדורותיהם על השקעתכם בלימודים וביישום הכישרונות והידע במוצרי חברת אלביט ובהייטק בכלל
    סגור