בחירות 2022

פאנליסט חדשות 12 תקף את ידיעות אחרונות, וחטף בחזרה

העיתונאי חיים לוינסון תקף את ידיעות אחרונות ונוני מוזס על כך שבחרו לפרסם "פייק" כלשונו, ערב יום הבחירות
מערכת ice |  1
חיים לוינסון (צילום פייסבוק/ חיים לוינסון)
הכתב הפוליטי של עיתון הארץ וחבר פאנל חדשות הבוקר של 12 חיים לוינסון תקף את עיתון ידיעות אחרונות על בחירתם לשים בשער המרכזי את הכותרת שטוענת: "שיא במספר הנרצחים ובפיגועים מאז 2015". בציוץ שפרסם לוינסון בעמוד הטוויטר שלו כתב העיתונאי: "חבל שלא חילקו הבוקר פתקי מחל עם ידיעות. גורלו של מוזס הוא גורלו של ביבי. אם יגיע לשלטון ויבטל את המשפט גם נוני יוצא מהכלא. נטע לבנה הוא רק הגרפיקאי".
 
עם פרסום הדברים היו מי שתקפו את חיים לוינסון. אושיות האינטרנט חיים לובינסקי טען כי לוינסון מעניק משקל יתר לכותרות העיתונים. "כן, כל מי שאני מכיר קורא ידיעות אחרונות (עיתון) בבוקר שלפני הבחירות ולפי זה מחליט למי להצביע. תבדוק כותרות ודיווחים, ואי דיווחים בחודשים האחרונים שנוגעים לשני הצדדים, ותחזור אלינו, בחיאת".
גם העיתונאי החרדי אריה ארליך הצטרף למתקפה וכתב: "נכון חיים. עיתון אמור להתעלם מהפיגועים ולהצניע את קיומם כמו שלושת הקופים רק כי אולי יש צד שלא נוח לו שמדווחים עליו. אנשים נרצחים? אז מה".
גם לטענות אלה ללוינסון היה תשובה. בתגובה לכך כתב לוינסון: "זה נתון פייק חסר קונטקסט. אינתפאדת הסכינים נהרגו פה 47 איש הרבה יותר מהשנה. היא פשוט לא הייתה בשנה קלנדרית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    השאלה היא אם מה שנכתב זה נכון או לא, וזה נכון (ל"ת)
    מולי 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור