כסף וצרכנות

יבגני זרובינסקי מאשים את משרד האוצר: גורמים ליוקר המחיה

לאחר שפורסם כי המדינה התעשרה פי 2.5 מהצפוי בעקבות הטלת המס על משקאות מתוקים, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי יוצא נגד משרד האוצר וטוען שידע שזה בדיוק מה שיקרה
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי
אמש מגזין 'דה מרקר' חשף כי קופת המדינה התעשרה השנה ב-780 מיליון שקל מהמס שהטילה על משקאות מתוקים וזאת פי 2.5 מהצפי שעמד על 380 מיליון שקלים בלבד. כזכור, המס הוטל בהתחלה על מנת להפחית את הצריכה הגבוה של סוכר בקרב הציבור הישראלי וכעת מסתמן שהציבור מוכן לשלם את המחיר ולהמשיך לצרוך משקאות ממותקים.
מבין הראשונים שציינו כי זה מה שיקרה, כך הוא אומר, הוא אושיית הרשת יבגני זרובינסקי שפרסם היום בסטורי מפורט באינסטגרם את הכתבה של דה מרקר וכתב: "כבר כשהעלו את המס על השתייה המתוקה אמרתי שזה לא יגרום לאדם אחד להפסיק לשתות קולה...אלא רק יעשיר את הקופה הציבורית".
בעקבות הכתבה שמפרטת כי אכן הקופה הציבורית התעשרה הרבה יותר מן הצפוי הוא הוסיף: "מה שבעצם מוכיח שאחת החברות הגדולות בישראל בגרומות ליוקר המחיה זה משרד האוצר". על תגובת משר האוצר שאמרה כי הנושא בבחינה הוא כתב: "אין לתאר". 
כאמור הפרטים החדשים שנחשפו גילו לנו כי אמנם הייתה ירידה קלה בלבד בצריכת המשקאות המתוקים האהובים בארץ, אך בעיקר ניכר כי משרד האוצר התעשר באופן הרבה יותר ניכר. בעת זו לא ברור מה נעשה עם הסכומים העצומים שהתווספו לקופה הציבורית של המדינה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא עבד של הימין
    הגבלת ילודה לכולם 10/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליברמן הוזיל לעומת הימין. יבגני. מאכזב
    סגור