תקשורת ומדיה

יבגני זרובינסקי נגד שופרסל: "מעמידים פנים שהם רובין הוד"

לאחר שדווח כי רשת שופרסל מעלה את מחירי המותג הפרטי שלה בעודה מקדמת לכאורה את המלחמה ביוקר המחייה, אושיית הרשת יבגני זרובינסקי יוצא גם הוא נגד הקמעונאית באינסטגרם
מערכת ice |  1
יבגני זרובינסקי
הבוקר דווח בעיתון 'דה מרקר' כי למרות ששופרסל מקדמת את המלחמה נגד יוקר המחיה ומסרבת להביא למדפיה את המוצרים שהיבואניות הודיעו על התייקרותם, בפועל היא מעלה את מחירי המותג הפרטי שלה ובכך מצליחה לייצר רווח משמעותי של מיליארדים. 
בעוד שהדבר אולי לא עלה ישירות לתודעת הציבור היום, אחד ממקדמי הדעה המשמעותיים ביותר בארץ, שממש לא מוותר על הבעת דעתו - יבגני זרובינסקי - העלה היום צילום של כתבת 'דה מרקר' וכותב כך: "עושים יחסי ציבור שהם רובין הוד או משהו כזה, כי הם לא מעלים מחירים של ספקים שלהם ובינתיים מעלים את המחירים של המוצרים של עצמם. מדינה מספר אחת". 
כאמור, זרובינסקי הוא בין אושיית רשת מובילה ביותר בארץ ועל כן אין ספק שפוסט כזה יסייע להביא את נושא שופרסל לתשומת לבו של הצרכן הישראלי. 
כידוע, יוקר המחייה הוא כנראה הנושא הדחוף ביותר על סדר היום הלאומי וזאת בצל הבחירות המתקרבות בשבוע הבא. בהתאם לכך, נושא יוקר המחייה היה המדובר ביותר בשבוע שעבר ברשת, במיוחד לאחר שיבואניות הענק הודיעו כי מחירי מוצרי צריכה בסיסיים יעלו החל מה-1 בנובמבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שמעמיד פנים שהוא רובין הוד - רמי לוי. לא ששופרסל יות
    דון דריפר 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם רמי לוי גם יבגני, לרר ודומיו מנסים לעשות סיבוב על יוקר המחיה.
    סגור