בחירות 2022

מרצ בקמפיין חירום: ״אם ניפול - לנתניהו ובן גביר יש 61״

מבחינת מרצ אלה לא קריאות הפחדה: "זאב זאב", גם בסיפור המקורי, הזאב מגיע בסוף, ואם תשאלו את גלאון הרי שהזאב הכהניסטי כבר כאן
דוד זולדן |  1
זהבה גלאון ובנימין נתניהו (צילום פייסבוק/לע"מ)
יו״ר מרצ זהבה גלאון, ביחד עם המועמדים ברשימת מרצ לכנסת, משיקה קמפיין חירום של בליץ ברשתות ובשטח לקראת הישורת האחרונה. יו״ר המפלגה הכריזה כי לאור הסקרים והמחקרים שהגיעו למפלגה בימים האחרונים כי המצב מדאיג מאוד. 
יו״ר המפלגה גלאון: "יש חשש גדול ואמתי לא לגורלה של מרצ - אלא לגורל של המחנה ולגורלה של המדינה. כי אם מרצ לא עוברת - הכול מתפורר לרסיסים". 
בנאומה הציגה גלאון את חששותיה: "אין דרך קלה להגיד את זה. אנחנו 5 ימים לפני הבחירות, והבוקר קיבלנו שורה של מחקרים וסקרי דעת קהל שקובעים חד משמעית: במצב הדברים הנוכחי - מרצ נמצאת בסכנה ברורה ומידית לא לעבור את אחוז החסימה. על פי הנתונים הקהל של מרצ רואה שמרצ התאוששה והתחזקה בסקרים, ועלתה ל-5 ו-6 מנדטים, ולכן עוד לא הבין את גודל הסכנה. התמונה היום היא הפוכה: מרצ בסכנה. וכשמרצ בסכנה - המחנה כולו בסכנה".
עוד ציינה גלאון כי "אני יודעת שנמאס לכם לדמוע הפחדות וקריאות זאב זאב, אבל גם הסיפור המקורי הזאב בסוף מגיע. אם אין מרצ - לנתניהו, בן גביר וסמוטריץ' יש מעל ומעבר ל-61. זה מה שקורה על פי הסקרים שקיבלנו: אם מרצ נופלת. הגוש הביביסטי כהניסטי גדל ל-63 ואפילו 64 מנדטים. הזאב הכהניסטי כבר כאן. תוצאה כזאת עלולה לגרור אותנו להפיכה משטרית מלאה. אם בליל המדגמים אנחנו נביט על המסך ונגלה שזאת התוצאה - אנחנו עלולים לקום בבוקר של 2 בנובמבר למציאות שבה להב"ה ולה פמיליה יבצעו פרעות בערבים. כדי להיחלץ מהמשפט שלו, נתניהו מסוגל למנות את בן גביר לשר לביטחון פנים, את סמוטריץ' לשר הביטחון שיפקד על הצבא, את גולדקנופף לשר האוצר - יש סיכוי גדול שקווי היסוד לממשלה הזאת כבר חתומים".
 
גלאון ציינה כי "הם יכללו ביטול של כל הרפורמות לזכויות נשים ולהט"ב, פסילת נשים מתפקידי פיקוד ולחימה בצה"ל - הממשלה הזאת תביא למשיכה של השקעות זרות, למשבר ביחסים עם ארצות הברית ולקריסה כלכלית, כמו שקורסות כל הכלכלות במדינות הפאשיסטיות. יש חשש גדול ואמתי לא לגורלה של מרצ - אלא לגורל של המחנה ולגורלה של המדינה. כי אם מרצ לא עוברת, כל הגוש נופל. אם מרצ לא עוברת יש סכנה שהקולות של כל המחנה - של יש עתיד, המחנה הממלכתי או אפילו חלקים בעבודה - יימסרו לידיו של נתניהו".
לסיום אמרה גלאון כי "ואני פונה מכאן אל החברים שלי במחנה. המפלגות שמקומן בכנסת מובטח - תנו התחייבות ברורה, בקולכם, שלא תכנסו לממשלה של נתניהו. זה מתכון לריסוק הדמוקרטיה שלנו ולהמשך של אותה מדיניות גזענית, קיצונית ופאשיסטית, רק צעד צעד, בשיטת הסלאמי. אני קוראת לכל המצביעים והמצביעות במחנה השינוי - עוד לא מאוחר. זה נמצא בידיים שלנו. גם מי שמעולם לא הצביע מרצ - בשלישי הקרוב חייבים לצאת לקלפי, להביא את המשפחות והחברים ולהצביע מרצ. כי הפתק של מרצ יהיה הפתק שיכריע את הבחירות מסיבה אחת פשוטה: אם אין מרצ, לנתניהו ובן גביר יש 61. הקול שלכם יכריע".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואם מרץ יצליחו - לאבו מאזן, ברגותי,כסיף טיבי וגלאון- 61 (ל"ת)
    גדעון ארליך 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור