מדדים ומחקרים

סקר מנדטים דרמטי: בן גביר מזנק, גוש נתניהו עם 61

הליכוד מאבדת מנדטים ויורדת ל-30 בלבד, אך התחזקות של ש"ס ובן גביר מביאות לגוש נתניהו 61 מנדטים. העבודה בורחת למרצ ומתחזקת, ושקד עדיין רחוקה מאחוז החסימה | כל הפרטים על הסקר חמישה ימים בלבד לבחירות
מערכת ice |  2
בנימין נתניהו, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, יונתן זינדל, אבשלום ששוני)
סקר "ישראל היום" ומכון המחקר והייעוץ "מאגר מוחות": חמישה ימים לפני הבחירות לכנסת ה-25, עם נתונים דרמטיים שיכולים לשנות את המפה הפוליטית, כאשר גוש נתניהו מקבל 61 מנדטים.
על פי הסקר, לו הבחירות היו מתקיימות היום המפלגות הגדולות עם ירידה קלה: הליכוד של יו"ר האופוזיציה נתניהו עם 30 מנדטים, ויש עתיד של ראש הממשלה יאיר לפיד עם 25 מנדטים. מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ואיתמר בן גביר מתייצבת במקום השלישי עם 15 מנדטים, כאשר המחנה הממלכתי של שר הביטחון בני גנץ שנפגש היום עם נשיא טורקיה ארדואן, עם 11 מנדטים בלבד.
 
עוד בסקר: ש"ס מקבלת עוד מנדט וקיבלה 9 מנדטים, יהדות התורה יציבה עם 7, העבודה של שרת התחבורה מרב מיכאלי מתחזקת ל-6, כאשר ישראל ביתנו של שר האוצר ליברמן עם 5. מרצ של זהבה גלאון עם 4 מנדטים, כמו גם חד"ש-תע"ל ורע"מ.
 
מפלגת בל"ד עדיין לא עוברת את אחוז החסימה וקיבלה 1% בלבד, כאשר הבית היהודי של שרת הפנים איילת שקד, שהבהירה כי תרוץ עד הסוף למרות נתוני הסקרים, עם 1.2% בלבד.
בסקר גם נשאלה מידת התאמה לראשות הממשלה עם השאלה: מי לדעתך המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה? והתוצאות: בנימין נתניהו: 30%, יאיר לפיד: 26%, בני גנץ: 11%, לא יודע/ת ותשובות אחרות: 18%.
 
ראש הממשלה לפיד מברך על הפתיחה ההיסטורית של המכון הטכנולוגי הראשון לדרוזים. מן הארכיון
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הסקר של? ישראל היום...חחחחחחחחחח (ל"ת)
    חחחחחחח 10/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    וואו...איזה זינוק מרשים (ל"ת)
    ירון 10/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור