בחירות 2022

קארין אלהרר: "מברכת את בג"ץ, הטענות היו לא טובות"

בקואליציה מביעים שביעות רצון מהחלטת בג"ץ שתסלול הדרך לאישור הסכם הגז עם לבנון
דוד זולדן |  1
קארין אלהרר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)
שרת האנרגיה קארין אלהרר שבעת רצון מהחלטת בג"ץ על דחיית העתירות נגד הסכם הגבול הימי עם לבנון: "אני חושבת שהטענות היו לא טובות. אנחנו ממשיכים בכל הכוח, נעביר את החלטת הממשלה ואז נחתום"
שרת האנרגיה קארין אלהרר התייחסה היום להסכם הגבול הימי עם לבנון והביעה סיפוק רב מהחלטת בג"ץ בנוגע לדחיית העתירות שהוגשו נגד ההסכם. בדבריה אמרה כי הממשלה תאשר כעת את ההסכם לקראת חתימה סופית מול לבנון.
"אני מברכת את בג"ץ על פסיקתו, בעיניי הצודקת" אמרה בפתח ישיבת הממשלה. "אני חושבת שהטענות היו לא טובות. אנחנו ממשיכים בכל הכח, נעביר את החלטת הממשלה ואז נחתום. זה הסכם טוב, מעולה, לטובת אזרחי ישראל. גם ברמה הביטחונית, גם ברמה הכלכלית, וגם לייצוב מדיני".
בג"ץ כאמור, דחה היום את העתירות נגד הסכם הגז עם לבנון. הדחייה הוסכמה על כל הרכב השופטים. ארבע עתירות הוגשו נגד החלטת הממשלה להימנע מאישור ההסכם בכנסת. העתירות הוגשו על ידי חבר הכנסת איתמר בן גביר, פורום קהלת, ארגון לביא וארגונים נוספים. באחת העתירות נטען כי אישור ההסכם ע"י ממשלת המעבר, ללא הכנסת, אינו מתקבל על הדעת. עם זאת יש להזכיר כי היועצת המשפטית לממשלה אישרה את ההסכם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה עצוב
    ?????????????? 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ??????????????????????
    סגור