בחירות 2022

בצל הבחירות: הצל תוקף את ג'ו ביידן וממשלתו

הראפר שיתף את הכותרת הראשית מעיתון "ישראל היום", בה נטען כי ביידן מתנגד לכניסתו של איתמר בן גביר לממשלה. הצל לא נשאר חייב
מערכת ice |  1
צילום אינסטגרם של הצל
הצל (יואב אליאסי), יצא למתקפה היום כנגד ממשל ביידן. הראפר ואושיית הרשת, העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו, בה הוא מצולם מחזיק ביד אחת את העיתון "ישראל היום" עם הכותרת הראשית "הממשל מסמן את בן גביר: 'אסור שהוא יהיה שר'", כאשר מתחתיה נמצאות תמונותיהם של ג'ו ביידן ואיתמר בן גביר צמודות אחת לשנייה. עם היד השנייה, הצל מסמן אצבע משולשת למצלמה.
הצל צירף הסבר לתמונה וכך הוא כתב: "ממשל ביידן שבתוכו יש שונאי ישראל הגדולים ביותר שהיו אי פעם בממשלה אמריקאית, אותו ממשל שדוחף את העולם למלחמת עולם שלישית, מתערב בשליחות לפיד וה0מאל בבחירות הדמוקרטיות בישראל בצורה מבחילה ומסוכנת (אצל הממשל זה שמור למדינות כמו רוסיה וצפון קוריאה)".
"זאת חותמת גומי לכל מי שחושב שהממשלה בישראל היא עצמאית ולא פרוקסי אמריקני. התשובה של כולנו זה לצאת ולהצביע לבן גביר ולהביא עוד חבאים שיצאו להצביע. ולממשל האמריקאי יש לי לומר, הסירו דאגה מליבכם...בקרוב טראמפ עולה, אתם הולכים הביתה והפחד מבן גביר כבר לא יטריד אתכם", סיכם הראפר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גם ביבי התנגד לבן גביר
    ברק 09/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד שהוא הבין שלא יהיה לו סיכוי בלעדיו. אז הביביסטים תמכו בביבי ואמרו שלבן גביר אסור להיות בכנסת. ברגע שביבי שינה כיוון, גם הביביסטים השפוטים שינו כיוון. עושים וחושבים מה שהמאסטר אוצמר להם לחשוב ולעשות. עובדי אלילים
    סגור