ויראלי

הצל מרגש: "שנה מטלטלת עברה עליי, למדתי לחייך"

יואב אליאסי בפוסט מרגש במיוחד באינסטגרם שלו: "לאחר מעל עשור של מלחמה מלוכלת קרה הלא יאמן, השלמתי עם החבר הכי טוב שלי קובי (סאבלימינל בשבילכם) למדתי לשים את האגו בצד וגם להגיד סליחה וזה לא מוריד ממך, התגעגעתי ולבמה ואני חוזר להיות הצל"
מערכת ice |  2
סאבלימינל והצל (צילום אינסטגרם)

שנה מטורפת עברה על יואב אליאסי, שיותר מוכר בשם הבמה שלו 'הצל'. מסכסוכים, תביעות ועד סיום של נתק ארוך עם סאבלימינל, האירועים לא הפסיקו להגיע וכך הוא מסכם את השנה שחלפה ומתכונן לשנה שבדרך.

הצל כתב היום (ראשון) באינסטגרם שלו: "איזה שנה מטלטלת עברה עליי וואו... אני לא יודע איפה להתחיל קרה כל כך הרבה.. שנה מפתיעה ומרגשת אז רק ככה על קצה המזלג שני אירועים משמעותיים. הראשון היה שהוריי החולים שלי איבדו את הבית, מה ששבר אותי נפשית ונשארו ללא כלום. עם ישראל נעמד לצידם ו18 אלף אנשים תרמו שקל שקל ותרמו להם תוך 24 שעות יותר ממיליון שקלים להתחיל את החיים מחדש. מה שגרם לי להבין שכולנו משפחה כאן והחזיר אותי בפול כוח".
 



עוד הוסיף: "וחזרתי למוזיקה שזה וואו ענק עבורי כי שנים אמרתי שאין לי שיר בלב ופתאום לאחר השיר עם סטטיק ובן אל שהצליח מעל המצופה, המוזיקה והגעגועים לבמה חזרו לי בפול כוח ועכשיו לאחר קיסריה עם מושיקו מור ושיר שפירק את ישראל אני חוזר להיות הצל האמן ולא רק ההוא מהפייסבוק".
 

עוד הסביר: "מה שמוביל אותנו לזה לאחר מעל עשור של מלחמה מלוכלת קרה הלא יאמן, השלמתי עם החבר הכי טוב שלי קובי (סאבלימינל בשבילכם) למדתי לשים את האגו בצד וגם להגיד סליחה וזה לא מוריד ממך. השנה למדתי שלחייך לשונאים שלך ולהצליח זה יותר חזק מלהראות להם כעס ולצעוק. למדתי לחייך יותר. לפעול אחרת. אני כאן להישאר עם ישראל".

לסיום רשם: "אני כאן להלחם עבורכם. נכון, לא מתוך הכנסת כי זה לא בשבילי אבל מבחוץ וברוך השם הכל דופק. אז שנה טובה לכם! מי יתן לנו ממשלת ימין חזקה ויציבה. שנה של אהבה ויציבות כלכלית. שנה של בריאות. ושנה של שלום ובטחון ואחדות! אוהב אתכם שנה טובה עם ישראל!".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מגיעות לאדם הזוועתי הזה הרבה שנים מטלטלות. (ל"ת)
    טוביה 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אבק אדם האליערסי הזה
    שולמן 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שיעברו עליו עוד הרבה שנים מטלטלות.שיסבול כמו שהוא גרם סבל לאחרים באלימות שלו.
    סגור