משפט

הצל הפסיד 40 אלף שקל במשפט ומתחנן: "יש ביט ופייבוקס"

הפעיל החברתי הפסיד במשפט לאחר השיימינג שעשה לעסק שיצא נגד אלאור אזריה ויאלץ לפצות בעשרות אלפי שקלים: "ככה הם לא יסתמו לי את הפה לא משנה איך ולמה אני לא אשתוק לא תנצחו אותי וגם הפעם לא נאמרה המילה האחרונה. עו"ד יניב לנקרי תתכונן . בדרך כלל אני סופג ולא מבקש אבל זה כבר הפך פסיכי וכבד מאוד"
מערכת ice |  4
הצל - יואב אליאסי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
הצל, יואב אליאסי, הפסיד היום (חמישי) בבית המשפט 40 אלף שקל, שייאלץ לפצות מישהי שלדבריו "כתבה שהוריו של אלאור אזריה טינופות וביקשה שכל מי שתומך באלאור יסיר את עצמו מחבריה(היא ביקשה תזכרו את זה) ואף שמחה וצהלה שחבריה דרשו לתת לאלאור את הכסא החשמלי(להוציא להורג לוחם ישראלי)".
עוד כתב: "על מה הפסדתי אתם שואלים ? או יופי ,אז הפסדתי על זה שפירסמתי את דבריה וכתבתי שכל מי שתומך באלאור יוריד ממנה לייק ויתן לנשמה הטובה כוכב אחד זהווווווווו !!!! (אתם זוכרים שהיא ביקשה כן) על זה הוכרזתי כמשדל לדיבה, מבינים? כי אני לא מבין? על זה פסקו לי 40,000!!! אחרי שבערכאה אחת זכיתי נגדה".

עוד הוסיף: "פשוט בית משפט שאחד ההנאות שלו זה ללכת לי על הראש, לא ידע איך לתפור אותי כי דיבה לא היתה כאן אז המציאו פסק דין במיוחד עבורי (מחמיא לי) שנקרא שידול ללשון הרע ...כן ש י ד ו ל ל ל ש ו ן ה ר ע המצאה חדשה במיוחד עבור הצל, זה אומר שאני נאשם ואשם במה שיצא מהפה של עוקבי (מעניין עם גם חדשות 12/13 וואלה ynet מאקו גם אחראים משפטית לטוקבקים או שזאת פריבילגיה ששמורה לצל)".
הצל המשיך: "הנחיתי את עורך הדין שלי יניב לנקרי לבחון אפשרות לדיון מורחב בעליון כי יש פה חשיבות ציבורית ולא יסתמו לנו את הפה. עדיין חושבים שאני סתם מדמיין ואני לא באמת נרדף על ידי מערכת המשפט? להזכירכם גם חשבתם ככה ששנה שעברה בית משפט פסק עלי לשלם פיצוי של 5000 ש"ח לאדם שאיים לרצוח אותי ואת ילדי כי העזתי לפרסם את מאות אוימי הרצח שלו עלי ועל ילדי ולא הגשתי תלונה(מה שעשיתי אבל זה לא טופל אבל את מי זה מעניין)...".
ככה הם לא יסתמו לי את הפה לא משנה איך ולמה אני לא אשתוק לא תנצחו אותי וגם הפעם לא נאמרה המילה האחרונה. עו"ד יניב לנקרי תתכונן . בדרך כלל אני סופג ולא מבקש אבל זה כבר הפך פסיכי וכבד מאוד
עוד טען: "אבל אני אגיד לכם ככה הם לא יסתמו לי את הפה לא משנה איך ולמה אני לא אשתוק לא תנצחו אותי וגם הפעם לא נאמרה המילה האחרונה. עו"ד יניב לנקרי תתכונן . בדרך כלל אני סופג ולא מבקש אבל זה כבר הפך פסיכי וכבד מאוד יש ביט ופיבוקס בביו אם בא לעזור להלחם למען האמת אני אודה לכם מאוד (כל שקל מעל הקנס ילך לתרומה לחיילים בודדים ומשפחות חלשות בחג הקרוב) ואם אין לכם יכולת לפחות תשתפו ממשיכים להילחם!!".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    עוכרת ישראל
    תומר 09/2022/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זוכה לתמיכנ מעוכרי ישראל. מקומכם בעזה. חבל שלא הלכתם עם המחבלים
    סגור
  • 3.
    חבל שרק 40,000...
    אבבא 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    9 3
    4,000,000 היו אולי מצליחים לסגור לו את הפה...
    סגור
  • 2.
    זה היה מעשה נבלה שלך. שמח שקיבלת בראש מבית המשפט.
    רפי בלוך 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סוף סוף הקורבן שלך זוכה לראות קצת צדק. מקווה שלמדת את הלקח.
    סגור
  • 1.
    לא ראיתי שהוא "מתחנן " אתר ארור ופרוגרסיבי . ב-י זו--ת (ל"ת)
    קיבוצניק 09/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור