ויראלי

הצל מתרגש: "סאבלימינל עזר לי, שיקרתי, לכלכתי וטעיתי"

אחרי עשור של הכפשות הדדיות, הודה יואב אליאסי כי לא אמר אמת במהלך השנים: "מעולם לא ניכל אותי, אני מתגעגע לשני הילדים שבתמונה מאוד ומקווה שנצליח למצוא אותם בתוכינו שוב"

מערכת ice |  2
סאבלימינל והצל בימי הזוהר שלהם (צילום מתוך האינסטגרם)
אחרי הקאמבק המרגש ביניהם אחרי עשור של נתק ושל הכפשות הדדיות, הצל ממשיך לחבק את החברות שחזרה עם סאבלימינל ולצד תמונה של השניים כשהיו ילדים, "החברים הכי טובים בני 18 עם חלומות גדולים", כפי שציין הצל, כתב על הקשר ששב ממש לפני ראש השנה.
הצל כתב בפוסט המרגש: "קובי אח יקר ישבנו בימים האחרונים ודיברנו מלא צחקנו העלנו זיכרונות וכאב לי לשמוע כמה נפגעת ממני ומהרמיזות שלי שנועדו רק לפגוע בך (הייתי גרושה פגועה עם לב שבור)".
 
עוד הוסיף: "היום מול כל ישראל חשוב לי לתקן ולהגיד ברור, קובי מעולם לא גנב אותי ולא ניכל אותי ובטח לא ״פירק את המשפחה בשביל כסף״. ההפך הוא הנכון קובי תמיד רק עזר ותמך והשקיע. קובי הילד הוא זה שגרם ליואב הילד להאמין בעצמו ולהתפתח, לימד אותו לעשות ראפ ועשה הכל כדי שיצליחו ביחד וגם כל אחד לחוד ומימן את כל זה מכיסו!".

עוד הוסיף: "אני התבגרתי והיום אני אדם נטול אגו שיודע להגיד חטאתי שיקרתי ליכלכתי טעיתי. מצטער. אני מתגעגע לשני הילדים שבתמונה מאוד ומקווה שנצליח למצוא אותם בתוכינו שוב... היום זאת השבת אחרונה של השנה פותחים שנה חדשה מתוקנת, שנה טובה וחג שמח".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    תת אדם הצל אליערסי הזה.
    מאיר ק. 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי מאמין למילה שיוצאת מפי הסמרטוט אדם הזה.
    סגור
  • 1.
    זה בסדר, מתוק... מעולם לא האמנתי לך גם ככה לאף מילה
    אבי צרפתי 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    8 0
    עכשיו אתה רק נותן את החותמת הסופית לרמת אמינותך.
    סגור