בחירות 2022

מקלב מאשים את ליברמן באפליה: "שנאה לציבור החרדי"

סוער במליאת הכנסת. עימות חריף בין ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה לאלכס קושניר מישראל ביתנו: "אתם לא נותנים תשובות לציבור על יוקר המחיה, חברי המפלגה שלכם יושבים בכלא ואתכם מעניין 'הליבה' של הציבור החרדי". הטיח מקלב בקושניר
דוד זולדן | 
אורי מקלב, אביגדור ליברמן ואלכס קושניר (צילום shutterstock, פלאש 90/ אוליביה פיטוסי, יונתן זינדל)
ח"כ אורי מקלב מיהדות התורה משיב אש למתקפות האחרונות של חברי ישראל ביתנו וטען מעל במת הכנסת כי "ליברמן תכנן לפגוע במוסדות בהם מלמדים לימודי ליבה המשתייכים לרשתות החרדיות ובהם לומדים ילדים של חברי הכנסת מישראל ביתנו".
מקלב הגיב לנאום הקודם של יו"ר ועדת הכספים, אלכס קושניר: "כל הנאום שלך היה נאום שנאה והסתה, הקראת פה נאום שכתבו לך במפלגה שלך. אתה חייב לתת תשובות לציבור על יוקר המחיה ואת זה אתה לא עושה. תדבר על מחירי הדיור, שר האוצר הבטיח גן עדן של תקציב והציבור נאנק. במקום להתבייש בהרס הכלכלה של המדינה אתם תוקפים את הציבור החרדי". 
עוד טען מקלב כי "אנשים מרכזיים במפלגה שלך יושבים בכלא על לקיחת הכסף של הציבור תוך חשדות חמורים נגד אנשים מרכזיים בישראל ביתנו ואתם לא נותנים תשובות. רק הציבור החרדי שלא לומד ליבה מעניין אותך? כמה תכסו על זה בנאומי שנאה והסתה?".
מקלב לא עצר את שטף דיבורו והמשיך להאשים את קושניר: "הגשתם תכנית כלכלית בה מוסדות שלומדים מאה אחוז ליבה בהצלחה רבה מאוד ואף חברי ישראל ביתנו שולחים את הילדים שלהם למוסדות האלה יקוצצו, ביקשתם לשנות את החוק ולקצץ להם בעשרים וחמישה אחוזים רק בגלל שנאה לציבור החרדי". חשף מקלב ודרש מהם לתת תשובות על שכר המעונות שלטענתו מפלים את החרדים בסוגיה זו. "תסבירו מדוע כלכלת ישראל כושלת. הבטחת שתפגע בחרדים ויהיה טוב? פגעתם בציבור החרדי והכלכלה קורסת - לילדים אין מה לאכול פה בארץ כל אחד ממעמד הביניים ומטה לא יכול לסגור את החודש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה