בחירות 2022

נתניהו חוטף: "אף אחד לא מקשיב לו לשנייה"

התבטאויותיו אמש של בנימין נתניהו לאחר פגישתו עם יאיר לפיד חטפו ביקורת רבה. בין המבקרים היה ברק רביד וזה מה שהיה לו לומר בתוכנית הבוקר "שבע תשע"
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
ברק רביד, הפרשן המדיני של אתר וואלה, התראיין לתוכנית הבוקר "שבע תשע" של FM103 וביקר בחריפות את דבריו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, לאחר פגישתו אמש עם ראש הממשלה יאיר לפיד. רביד לא חסך בדבריו וציין כי נתניהו כבר אינו רלוונטי מול מנהיגי העולם – "אף אחד ממקבלי ההחלטות בעולם היו לא מקשיב לו אפילו לשנייה. פוסלים את דבריו בצורה מיידית. הוא נתפס כמישהו שמתנגד לכל דבר שאין עם מי לדבר איתו ואין על מה".

כזכור, נתניהו ולפיד נפגשו אתמול ועדכן אותו בנוגע להתקרבות בין ארה"ב ואיראן במגעים לחידוש הסכם הגרעין. נתניהו אמר בסיום פגישתו עם לפיד - "יצאתי מעדכון ביטחוני, ולצערי אני חייב לומר שיצאתי מודאג יותר. נתמוך בכל עמדה פומבית חריפה נגד הסכם הגרעין. לצערי אני לא רואה עמדה פומבית כזאת, לפיד וגנץ נרדמו בשמירה, ממשל ביידן דוהר למה שראש המוסד אומר בצדק 'אסון', והם לא עושים כלום".
גם ב"יש עתיד" הגיבו לדבריו של נתניהו בחריפות – "בנוסף לנזק האדיר שגרם במהלך כהונתו, ממשיך יו"ר האופוזיציה לחבל ולסכן את ביטחון אזרחי ישראל. בזמן שנתניהו ימשיך להפיק ולביים סרטונים מנותקים, ממשלת ישראל בראשות לפיד תעשה הכל במטרה לשמור על האינטרנט הלאומי ביטחוני".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    עדיין מחכה שיוכיח כמה השפעה יש לו על פוטין
    גל 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה המגשר? הבסטי של פוטין? ליגה אחרת, לא?
    סגור
  • 1.
    לנתניהו יש תפקיד רשמי נוכחי
    YZ 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא "ראש הממשלה לשעבר" אלא, "ראש האופוזיציה"
    סגור
  • דובר על היחס שצבר כרה״מ בקרב מנהיגי עולם
    גל 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההתייחסות כר״מ לשעבר רלוונטית בהקשר.
    סגור