בחירות 2022

אביר קארה לתושבי העוטף: "דואגים כבר עכשיו ליום שאחרי"

ביום שאחרי מבצע "עלות השחר" גובר הלחץ על הממשלה להסדיר פיצויים לבעלי העסקים ולתושבים שהוסב להם נזק. סגן השר, ח"כ אביר קארה (ימינה) מבקש להרגיע את תושבי העוטף: "אנחנו דואגים כבר עכשיו ליום שאחרי"
דוד זולדן | 
השר חאמד עאמר וסגן השר אביר קארה (צילום דוברות)
סגן השר, ח״כ אביר קארה: "בשעות האחרונות מתרבות הפניות אליי בנוגע להעברת פיצויים לתושבי הרצועה ולבעלי עסקים שנפגעים כתוצאה מהמצב. אנחנו דואגים כבר עכשיו במשרד ראש הממשלה בהובלת המנכ״לית נעמה שולץ ליום שאחרי. מבקש לחזק את ידיהם של ראש הממשלה, ראש הממשלה החליפי ושר הביטחון".
יצוין כי גם יו״ר ועדת הכספים, ח״כ אלכס קושניר (ישראל ביתנו) שיגר מכתב לוועדת ההסכמות, בבקשה לאשר כינוס דחוף של ועדת הכספים ביום חמישי  הקרוב בעקבות מבצע ״עלות השחר״. בבקשה נכתב כי "בעקבות כך ברצוני לקיים דיון דחוף במסגרת ועדת הכספים, על מנת לבחון את מוכנות הממשלה למתן פיצויים לאזרחים. גם לנזק ישיר וגם לנזק עקיף שכבר נגרם, או עלול להיגרם לתושבים ולעסקים בעקבות המבצע".
יש לציין כי מוקדם יותר הנחה שר האוצר ליברמן לסייע לאזרחים שביתם ורכושם נפגע. הוא הנחה את מנהל רשות המיסים להיערך להתקנת תקנות בהוראת שעה שיתנו מענה לתושבים שהיו נצורים בימים האחרונים ביישוביהם, לאור הנחיות פיקוד העורף ונמנע מהם להגיע למקום עבודתם.
גם יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון (כחול לבן) פנה לראשי הקואליציה והאופוזיציה: "יש לקיים דיון דחוף ולאשר סיוע לעסקים בעוטף עזה ולתושבים שנגרמו להם נזקים"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה