בחירות 2022

אביר קארה במתקפה חריפה על התכנית הכלכלית של נתניהו

גם סגן השר במשרד ראש הממשלה ח"כ אביר קארה (הרוח הציונית) מצטרף למתקפה על תכנית נתניהו ומזהיר מפני "כאוס כלכלי" 
דוד זולדן |  3
אביר קארה ובנימין נתניהו (צילום מיכאל גלעדי ויונתן סינדל פלאש90)
סגן השר במשרד ראש הממשלה ח"כ אביר קארה (הרוח הציונית) מצטרף למתקפה של גוש השינוי ומחריף את הטון נגד התכנית הכלכלית שיו"ר הליכוד בנימין נתניהו הציג אתמול, ואמר: "היא תגרום לכאוס כלכלי - התוכנית היא להלאים את כל מדינת ישראל ולהוסיף את מיסים". בין סעיפי התוכנית של נתניהו מוצע גם לספק חינוך חינם לגילי 0 עד 3, ועל כך קארה אמר: "זה פשוט יחסל את כל המסגרות הפרטיות. נתניהו מציע לנו את אותו חינוך גרוע ב-90 מיליארד שקלים, במקום ב-70 מיליארד".
כאמור, עיקרי התוכנית הכלכלית של הליכוד: 3 תנאים להצלחה: ממשלה יציבה, הובלה אישית של ראש הממשלה, תוכנית חירום זמנית ולא פופוליסטית. מרכיבי יסוד בתוכנית: בלימת עליית המחירים + הפחתת מיסים. בלימת עליית המחירים: הפחתת מחירים מיידית על מחוללי האינפלציה: הורדת מחיר החשמל, מחיר הדלק, מחיר המים והקפאת תעריפי הארנונה לשנה. הורדת מחירי המזון באמצעות הורדת מיסים ומכסים.
הפחתת מיסים: הורדת מס ההכנסה על ידי ריווח נוסף של מדרגות המס והגדלה נוספת של נקודות הזיכוי + תגבור מס הכנסה שלילי + הפחתת מס חברות לטובת עידוד צמיחה והכנסה. מקורות מימון התוכנית: שימוש בעודפי מיסים + ייעול המגזר הציבורי. בעניין הדיור: הנפקת אג״ח ממשלתי שצמוד למחירי הדיור (הורדת ביקושים) + קיצור הזמן לקבלת היתרי בנייה + מודל ״אכיפה בדיעבד״ (קודם בונים, אח״כ מקבלים אישורים) + סבסוד קרקע לבנייה עבור זוגות צעירים + תקצוב תשתיות תומכות לפני הבנייה.
 
שיטת מקל וגזר מול הקבלנים - אם יחזיקו קרקעות ולא יבנו - יקבלו מקל. אם יבנו מהר - יקבלו גזר. בעניין חינוך: הליכוד מתחייב להביא חינוך חינם לילדים בגילאי 0-3. זה יוזיל את העלות למשפחה בעשרות אלפי שקלים. זה מצמיח את המשק ויאפשר לבן או בת הזוג לצאת לעבודה.  
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אביר הכי ענייני
    יובל 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנומק ומבין את השוק. יותר אינטליגנט מכל נבחרת הליכוד זה בטוח
    סגור
  • 2.
    טיפש חלול
    יוני 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מזכיר לי את הסיפור של הצפרדע שאומר לאריה מה לעשות . קארה אתה אפילו לא קורא בלי נקודות ערבי קטן
    סגור
  • 1.
    חחחחח אביר קארה מי זה בכלל האפס הקטן הזה ???? (ל"ת)
    דן 08/2022/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור