דיגיטל וטק

עסקה חדשה ל-SQLINK: זו החברה שרכשה ב-2.5 מיליון שקל

קבוצת SQLINK רכשה את חברת Interjet כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל של הקבוצה בסכום של 2.5 מיליון שקל, כחלק מההסכם, מייסד חברת Interjet ישתלב בSQLINK בתור ארכיטקט פתרונות
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום freepik)
קבוצת SQLINK, אשר מעניקה קשת רחבה של פתרונות ושירותים מתקדמים בעולמות טכנולוגיית המידע, ה- Data Analytics והדיגיטל, רכשה את חברת Interjet כחלק מהרחבת פעילות הדיגיטל של הקבוצה בסכום של 2.5 מיליון שקל.
חברת Interjet מתמחה בתכנון, עיצוב ופיתוח מוצרים דיגיטלים, ארכיטקטורת מערכות אינטרנט מבוססת ענן, תכנון ועיצוב ממשקי משתמש, בניית אתרי סחר (אי-קומרס), ותחזוקת מערכות באינטרנט.

במסגרת המהלך, אדיר לומברוזו, מייסד חברת Interjet ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנים בעולמות הטכנולוגיה, אשר משמש כיום גם כיועץ בכיר בתחום חווית לקוח וטכנולוגיה במשרד האוצר, עתיד להשתלב בקבוצת SQLINK  בתפקיד ארכיטקט פתרונות. במסגרת תפקידו ילווה את היחידות העסקיות והלקוחות בתהליכים חדשים ובדגש על עולמות הדיגיטל, הסייבר וה-AI. 
רכישת הפעילות של חברת Interjet מרחיבה את תחום הדיגיטל ב- SQLINK ומוסיפה לפתרונות הקבוצה מספר מוצרים משלימים שישמשו את מגוון לקוחותיה. אחד הנכסים הבולטים ברכישה הוא Hover Lead™, מוצר SAAS בינלאומי לניהול לידים המיועד לניטור קמפיינים למשרדי פרסום ולמנהלי דיגיטל בארגונים. המערכת מאפשרת לבצע אגרגציה של לידים מכל מקורות ההגעה ומשם לבצע חיבור אוטומטי למערכות ה-CRM  השונות. 
שלי מחרז, סמנכ"ל אגף טכנולוגיה ופיתוח עסקי של קבוצת SQLINK: "אנו גאים להודיע על רכישת חברת Interjet שמצטרפת לשאר החברות בקבוצה. המהלך הינו חלק מהרצון שלנו להרחיב את חטיבת הדיגיטל. באמצעות הרכישה, נעניק מענה רחב בעולמות התכנון, הפיתוח באינטרנט, תכנון ועיצוב ממשקים, בניית מערכות אינטרנט מבוססות ענן ומוצרי SaaS".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה