דיגיטל וטק

דור 5 נכנס לישראל: זה מה שסלקום מציעה מהיום ללקוחות

סלקום מציגה: הדור הבא של ה- 5G ללקוחות סלקום, בגרסת פרימיום. מדובר בצעד ראשון לפני המהלך המלא של שדרוג ליבת הרשת של סלקום והעברתה לענן, לטכנולוגיית 5G SA, שיקרה בהמשך השנה. המחירים והמסלולים בפנים
מערכת ice | 
סלקום-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
אחרי שזכתה במקום הראשון בשירות על פי דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת ועלה כי היא מספקת ללקוחותיה את הכיסוי הטוב ביותר בדור 4 ו-5, את הפריסה הנרחבת ביותר לדור 5 ואחרי מביאה סלקום את המהפכה הבאה בדור 5 ללקוחות הסלולר.  
החבילות החדשות שנפתחות לציבור החל מהיום (שני), מבוססות על יכולות 5G slicing המתקדמות ויעניקו ללקוחות לא רק את רשת ה-5G הטובה בישראל של סלקום, אלא מהוות קפיצת דרך טכנולוגית שתאפשר להם מהירות גלישה גבוהה יותר. במהלך החודשים האחרונים בוצעה הרחבה של קיבולת הרשת על מנת ליישם את טכנולוגיית ה-5G slicing, המייצרת למעשה "נתיב" נוסף, חדש ו-"מהיר" ללקוחות ה-5G premium, אשר ייהנו מגלישה במהירות גבוהה יותר במצבי עומס, לצד הטבות ייחודיות במסלולים החדשים.

מדובר בצעד ראשון לפני המהלך המלא של שדרוג ליבת הרשת של סלקום והעברתה לענן, לטכנולוגיית 5G SA, שיקרה בהמשך השנה. טכנולוגיית ה-5G SA עתידה לאפשר מגוון שימושים בטכנולוגיות IoT לתחבורה, רפואה, תעשייה, AI ועוד. במסלולי ה-5G premium, לצד המהירות, ייהנו הלקוחות בשלושת המסלולים הייעודיים מהטבות: המסלול של 69.90 ש"ח לחודש, כולל 1000GB גלישה בדור 5 פרימיום, חוויית שירות חדשה עם מוקד ייעודי, שירות תיקונים FIX לנייד הכלול בחבילה ושירות גלישה בטוחה.
במסלול של 89.90 ש"ח לחודש, נוסף על ההטבות המצוינות למעלה, ייהנו הלקוחות גם מהטבה של 50% על חבילות הרומינג בשתי הנסיעות הראשונות לחו"ל במהלך השנה ואפשרות להצטרף לביטוח נסיעות לחו"ל אוטומטי בכל נסיעה. בנוסף, במסלול זה, ייהנו הלקוחות משירות תיקונים FIX VIP לנייד, הכולל אפשרות להזמנת תיקון עם טכנאי עד הבית. 
במסלול של 119.90 ש"ח לחודש, נוסף על נפח הגלישה, מוקד ייעודי, שירות גלישה בטוחה ואפשרות להצטרף לביטוח הנסיעות לחו"ל אוטומטי בכל נסיעה, ייהנו הלקוחות גם מחו"ל כלול: חבילת רומינג קבועה של 2GB גלישה ו-50 דקות והודעות, המתחדשת אחת לחודש באופן קבוע. בנוסף, יקבלו הלקוחות הטבת שירות תיקונים FIX VIP  עם הטבה חד פעמית של תיקון עד הבית בחינם. 
דניאל ספיר, מנכ"ל סלקום: "חבילות ה-5G premium שמושקות היום הן הדור הבא של הסלולר בישראל, בתכולה, בשירות ובחוויית המשתמש. זהו צעד ראשון בדרך למהפכת ה-5G SA ואנו ממשיכים להשקיע על מנת לספק ללקוחותינו את הרשת האיכותית ביותר, עם הכיסוי והפריסה הנרחבים ביותר לצד הבאת הפתרונות הטכנולוגיים המתקדמים והחדשניים ביותר בעולם, שיעניקו להם חווית תקשורת מעולה שתאפשר להם להישאר מחוברים בכל עת."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה