תקשורת ומדיה

סלקום ופרטנר ישלמו פיצויים בכ-13.5 מיליון שקל: גם אתם זכאים?

בית המשפט אישר את הסדר הפשרה מתביעה ייצוגית שהוגשה ב-2019 נגד חברות התקשורת סלקום ופרטנר, במסגרתו הוסכם כי שתי החברות ישלמו פיצויים ללקוחות ב-13.5 מיליון שקל. אז מי הזכאים לפיצויים?
מערכת ice |  1
סלקום, פרטנר (צילום freepik)
בית המשפט המחוזי בתל אביב אישר היום (ראשון) את הסדר הפשרה מתביעה ייצוגית שהוגשה ב-2019 נגד חברות התקשורת סלקום ופרטנר, במסגרתו הוסכם כי שתי החברות ישלמו פיצויים ללקוחות ב-13.5 מיליון שקל, שיתחלקו כך - פרטנר תשלם פיצויים ללקוחות ב-6.5 מיליון שקל, בעוד סלקום תשלם פיצויים ללקוחות זכאים בסכום של כ-6.9 מיליוןן שקל. כך דווח ב"כלכליסט".
למעשה, בתוספת של הוצאות משפט, הסכום שהושג בפשרה הוא 16.7 מיליון שקל, שישלמו שתי החברות יחדיו. התביעה הייצוגית שהוגשה נגד שתי החברות הוגשה בטענה שבמשך שנים סיפקו פרטנר וסלקום למנוייהן שירות תא קולי באופן חד-צדדי וללא עלות, עד שבמועד מסוים החליטו החברות להתחיל לגבות תשלום בגין השירות, שלא כדין.

מסגרת הפשרה הוסכם כי חברי הקבוצה הם כל לקוחות פרטנר וסלקום שהיה להם מנויים לשירות ללא תשלום, ושהחברות החלו לגבות מהם תשלום עבורו החל משנת 2019 ועד היום.
נוסף על כך, הוסכם כי הפיצוי לקבוצה ישולם באופן כזה: לחברי הקבוצה שכבר אינם מנויים של החברות ושסכום הפיצוי לו הם זכאים הנו 50 שקל ומעלה, החברות תעביר פיצויים בהמחאות בתוך 60 ימים ממועד הבדיקה. חברי הקבוצה שהם מנויים של החברות במועד הבדיקה יקבלו את הפיצוי כזיכוי אוטומטי במסגרת החשבונית החודשית הראשונה שתופק להם על ידי החברות, וזאת 60 ימים לאחר מועד הבדיקה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    יש לי רעיון יותר טוב
    לולו 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תשנו את החוק הרגולטורי של מתן פיצוי, שהכסף בשלמותו יועבר לקופת המדינה והאזרח שזכאי יגיש בקשה לזכאות ויממש אותה. מי שלא יבקש את זכאותו הכסף ישאר בקופת המדינה בשונה מהיום שנשאר בקופת החברות. ולרוב הפיצוי לפגיעה ב50 אלף לקוחות יעבור קינוורט ל500 אלף לקוחות ועמלת ההפקדה תעלה יותר מגובה הפיצוי וכתוצאה מזה שמו יין על המדינה ועל הלקוח וצוחקים עד לבנק
    סגור