דיגיטל וטק

אפל מצמצמת פערים? זו הטכנולוגיה החדשה שתשיק בקרוב

הדלפה חדש חושפת כי ענקית הטכנולוגיה אפל, עולה שלב בפיתוחים שלה בתחום הבינה המלאכותית וכעת נחשף כי היא עומדת לשב את הטכנולוגיה הזו בעוזרת הקולית שלה סירי
עידו מור | 
סירי-אילוסטרציה (צילום ויקיפדיה, freepik)
הדלפה חדשה חושפת כי אפל, מתכננת להכריז בכנס המפתחים העולמי שלה (ה-WWDC), כי היא עומדת להכניס יכולות בינה מלאכותית גנרטיביות לעוזרת הקולית שמשולבת במוצרי החברה, סירי. ההדלפה נחשפה לראשונה בציוץ שפורסם היום (חמישי).
כזכור, רק לאחרונה, נחשפו דיווחים במספר כלי תקשורת על כך שאפל עובדת רבות על פרויקטים שמשלבים טכנולוגיית בינה מלאכותית ושהחברה אף שואפת ליצור צ'אטבוט משלה אשר מזכיר את ChatGPT.
העיתונאי מארק גורמן, דיווח כי החברה משתמשת כעת בכלי באופן פנימי ושהיא מתכננת להשיק כמה תכונות בינה מלאכותית למשתמשי אפל בשלב מסוים השנה. למרות שככול הנראה לחברה אין עדיין תכנית קונקרטית, בכירים בחברה העידו שאפל, תצא בשנה הקרובה, בהכרזה משמעותית הקשורה לבינה מלאכותית.
 
בשלב זה, ניחושים כנראה מספיקים. זה יהיה מפתיע מאוד אם אפל לא תחליט השנה לבצע כמה שיפורים משמעותיים ולהוסיף בינה מלאכותית ל-Siri שכבר נטען בעבר שהיא נמצאת מאחורה מבחינת היכולות שלה בתור עוזרת קולית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה