דיגיטל וטק

מסתמן: גוגל תשלב בינה מלאכותית במוצר האהוב

גוגל מרחיבה את השימוש שלה בבינה מלאכותית ולאחר שהשיקה צ'אטבוט משלה, כעת מסתמן שהיא תשלב גם טכנולוגיית בינה מלאכותית גם באפליקציית הרשימות שלה ה-Google Keep
מערכת ice | 
גוגל (צילום pexels)
מאז שנכנסה לחיינו נראה כי הבינה המלאכותית, נמצאת בכל מוצר טכנולוגי שקיים ואם היא עוד לא שם, יותר יותר חברות עובדות על שילובה במוצריה. גוגל, היא אחת מאותן חברות וכעת לאחר שהשיקה לאחרונה את הבארד הצ'אטבוט משלה, שמועות מעידות על כך שהאפליקציה הבאה שתזכה לפיצ'ר בינה מלאכותית היא ה-Google Keep. בדומה לפיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית שגוגל שילבה במוצריה, כעת נראה כי Google Keep תוכל ליצור רשימה המבוססת על כניסות טקסט של משתמש.
על פי ההדלפה של 9to5Google, אשר גילה את רמזים על הפיתוחים החדשים בגרסה 5.23.462.05.90 של אפליקציית Keep, שגוגל הפיצה למשתמשי האנדרואיד. באתר אף סיפקו הסברים כיצד המערכת הולכת לעבוד.
לאחר שתצרו הערה חדשה, היא תהיה אפשרות לבחור "עזור לי ליצור רשימה". כאשר בוחרים באפשרות זו, תוכל להזין הוראות עבור הרשימה בתיבת הטקסט. לאחר מכן, Google Keep ישתמש בבינה מלאכותית כדי ליצור רשימה על סמך ההוראות שלך.
הפיצ'ר החדש עוד לא זמין לכולם וגוגל עוד לא פרסמה לראשונה מתי הוא ישוחרר, אך השמועות בנוגע אליו החלו עוד בחודש אוקטובר, לכן, ההתקדמות האחרונה עשויה להצביע על כך שתאריך ההשקה מתקרב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה