דיגיטל וטק

מיקרוסופט מכריזה: זה המהלך שלה נגד גוגל

חברת מיקרוסופט,  על זמינות כללית של 'Copilot', הצ'אטבוט החדש שמשולב במנוע החיפוש שלה Bing, אשר מציע גישה לדגמי בינה מלאכותית רבי עוצמה כגון GPT-4 של OpenAI ומידע עדכני
מערכת ice | 
מיקרוסופט (צילום unsplash, Magma Images)
מיקרוסופט, הכריזה כי Copilot (לשעבר Bing Chat ו- Bing Chat Enterprisis זמינים כעת לשימוש. כזכור בחודש פברואר האחרון, החברה החברה השיקה את Copilot, לתצוגה מקדימה.
למי שלא מכיר, למעשה, Copilot מציע גישה למודלי בינה מלאכותית רבי עוצמה כמו GPT-4 של OpenAI ולמידע עדכני עם מקורות מצוטטים, כך פרסמה החברה בסמוך להשקתו הראשונית.
עוד נכתב מטעם החברה כי: "כאשר משתמשים רשומים נכנסים עם חשבון עבודה או בית ספר זכאי, הם זוכים להגנה על נתונים מסחריים ללא עלות נוספת, מה שאומר שההנחיות והתגובות אינן נשמרות, למיקרוסופט אין עיניים לגישה ולא נעשה שימוש בנתונים להכשיר את מודל השפה הגדולה הבסיסית".
יתרה מכך, ענקית הטכנולוגיה אמרה כי Copilot, מגיע עם הגנת מידע מסחרי מגובה כעת בתנאי הרישיון המסחרי האוניברסלי לשירותים מקוונים כדי ליישר קו עם שירותים מקוונים מסחריים אחרים של מיקרוסופט.
"תנאים אלה כוללים את התחייבות זכויות יוצרים של מיקרוסופט, המאפשרת ללקוחות לנצל את שירותי Copilot של מיקרוסופט מבלי לדאוג לתביעות זכויות יוצרים", הסבירו בחברה.
בספטמבר, מיקרוסופט מסרה ללקוחות של שירותי ה-AI Copilot שלה שאם הם יערערו על רקע זכויות יוצרים, החברה תקבל אחריות על הסיכונים המשפטיים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. בראד סמית', סגן יו"ר ונשיא מיקרוסופט אמר שחלק מהלקוחות מודאגים מהסיכון לתביעות של הפרת IP אם הם ישתמשו בפלט המיוצר על ידי AI גנרטיבי.
סמית' אמר כי: "ההתחייבות החדשה מרחיבה את התמיכה הקיימת בשיפוי הקניין הרוחני שלנו לשירותי Copilot מסחריים ומתבססת על התחייבויות קודמות של לקוחות בינה מלאכותית שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה