דיגיטל וטק

הסוף לתקיפות הסייבר בישראל? ענקית האנרגיה משיקה מוצר חדש

על רקע העלייה המדאיגה בניסיונות תקיפות הסייבר נגד גופים ישראליים, ענקית ניהול האנרגיה "איטון ישראל" השיקה מוצר חדשני בעל יכולות מתקדמות בהגנת סייבר. ניר דרעי, מנהל תחום התשתיות בחברה: "נמשיך לעשות כל שביכולתנו לתמוך במשק"
מערכת ice | 
האקר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בעקבות העלייה המשמעותית בדיווחים על ניסיונות בתקיפות הסייבר על אתרים וגופים ישראליים, ענקית ניהול האנרגיה "איטון ישראל", השיקה מוצר בעל יכולות מתקדמות בהגנת סייבר.

אותו מוצר, יאפשר אספקת אנרגיה וחשמל סדירה ובטוחה ליחידות מחשוב, ללא חשש מתקיפות סייבר. ייחודו של המוצר החדשני, אשר מהווה יחידת הזנה אנרגטית המיועדת לארונות ציוד במרכזי נתונים, הינו בכך שעומד בתקני אבטחת הסייבר ברמה המחמירה ביותר.  
ניר דרעי, מנהל תחום תשתיות IT, איטון ישראל, הביע את חשיבות המוצר החדש ואמר: "נוכח המצב, ברצוננו להעמיד לחברות וארגונים את היכולת להבטיח אספקת אנרגיה מלאה ובטוחה למתקניהם התעשייתיים, תוך ידיעה שהם מוגנים מפני סיכוני סייבר".

עוד הוסיף, כי "בשנה האחרונה איטון נמצאת במגמת הרחבת פעילותה בישראל והגדלנו את מנעד המוצרים שאנחנו משווקים. אנחנו נמשיך לעשות כל שביכולתנו כדי לתמוך במשק". כאמור, בתקופה הנוכחית נרשמה עלייה משמעותית בדיווחים בתקיפות הסייבר נגד גופים ואתרים ישראליים.
רק בחודש דצמבר האחרון, פורסמו נתונים מתוך מחקר של חברת אבטחת המידע ESET, כי בין הגורמים אשר מבצעים תקיפות סייבר, נמצאה קבוצת תקיפה איראנית אשר באופן סדרתי מרגלת אחר ארגונים ישראליים. על פי המחקר של חברת אבטחת המידע, בין הגופים המותקפים: ארגון בתחום הבריאות, חברה יצרנית וארגון ממשלתי מקומי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה