השוק

באטמ זכתה בחוזה אבטחת סייבר בשווי של 3.4 מיליון דולר

החברה המתמחה במערכות תקשורת וסייבר מתקדמות חתמה על הסכם עם לקוח ביטחוני ממשלתי. החוזה מגיע לאחר הזמנת 26 מיליון דולר מוקדם יותר השנה
מערכת ice | 
מוטי נגר באטמ (צילום אביתר נגר)
חברת באטמ טכנולוגיה המתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק מערכות תקשורת וסייבר מתקדמות וציוד רפואי לבדיקות מעבדה, מודיעה כי קיבלה חוזה אבטחת סייבר חדש, בשווי של 3.4 מיליון דולר. החוזה מיועד לאספקת פתרון הסייבר מבוסס התוכנה המתקדם של הקבוצה ללקוח ביטחוני ממשלתי ותיק.
הקבוצה תתחיל באופן מיידי בביצוע החוזה, אשר צפוי להסתיים תוך שנתיים. חוזה סייבר משמעותי זה בא לאחר הזמנת 26 מיליון דולר מוקדם יותר השנה, והקבוצה ממשיכה לצפות לקבל חוזי סייבר נוספים בטווח הקרוב.

מוטי נגר, מנכ"ל BATM מסר: "אנו שמחים מאוד על קבלת הזמנה משמעותית נוספת עבור פתרון אבטחת הסייבר שלנו שהוא הטוב מסוגו, שמונה חודשים בלבד לאחר קבלת ההזמנה המשמעותית הקודמת. ממשלות ועסקים דורשים אפשרויות אבטחת סייבר המסוגלות להגן מפני איומים שנעשים מתוחכמים יותר ויותר, והתנופה המתמשכת שלנו בתחום הסייבר מדגישה את האמון ביכולתנו לספק פתרונות אלו. אנו נרגשים מאוד לגבי העתיד של עסקי אבטחת הסייבר שלנו, במיוחד כאשר אנו מחפשים להרחיב את היישומים של היצע הסייבר שלנו ומקווים לחדשות חיוביות נוספות בעתיד הקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה