דיגיטל וטק

שיאומי מכריזה: זה התאריך שבו תשיק את המכשיר הדגל שלה

שנת 2024, צפויה להיות שנה מלאה בהכרזות בתחום הסלולר, כעת גם ענקית הטכנולוגיה הסינית שיאומי, מצטרפת לגל הנוכחי כאשר החברה צפויה להכריז בסוף פברואר, על Xiaomi 14 וה-Xiaomi 14 Pro 
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
שנת 2024, צפויה להביא עמה הרבה השקות בגזרת הטלפונים החכמים. כעת, דיווחים מצביעים על כך ששיאומי, תכריז על סדרת הטלפונים הבאה שלה ב-27 בפברואר, אך יש לשער כי היא תציג את המכשיר גם ב-MWC (כנס הסלולר השנתי בברצלונה). ככול הנראה שיאומי, תחילה תכריז על Xiaomi 14 וה-Xiaomi 14 Pro במהדורות גלובליות, ולאחר מכן תשיק גם את Xiaomi 14 Ultra.
המכשיר כבר הושק למכירה בסין ומציג מפרט טכני מרשים. צמד המכשירים מגיעים עם מעבדי Snapdragon 8 Gen 3 של חברת קוואלקום, כשהם למעשה הראשונים בשוק עם המעבד החדש של החברה.
דגם ה-Pro מגיע עם תצוגה בגודל 6.7 אינץ׳, רזולוציית 2K, ושלוש מצלמות שתוכננו יחד עם לייקה (Leica) שלכל אחת מהן חיישן ברזולוציית 50 מגה-פיקסל. ה-Xiaomi 14 מגיע עם תצוגה בגודל 6.36 אינץ׳ ומערך צילום כמעט זהה.
 
אלו גם המכשירים הראשונים של שאומי המגיעים עם הממשק HyperOS, שמחליף את MIUI. ההבטחה כאן היא למערכת הפעלה מהירה ויעילה במיוחד שנכתבה מחדש כמעט מאפס, עדכונים קטנים ומהירים יותר, וגם עיצוב נעים במיוחד. בטווח הארוך יותר, זו גם אמורה להיות מערכת הפעלה שתתאים למסכים גמישים ומתרחבים, כמו גם לאביזרים חכמים אחרים ואפילו לכלי רכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה