דיגיטל וטק

מסקרן: וואן פלוס חושפת את העיצוב של ה-OnePlus 12 שיושק בינואר

חברת הסמארטפונים וואן פלוס, ממשיכה לפזר רמזים לקראת ההשקה של מכשירי הדגל שלה ה-OnePlus 12R וה-OnePlus 12, אשר יושקו בתחילת 2024. לאחר שהחברה הכריזה על תאריך ההשקה הגלובלי היא מספקת רמז נוסף וחושפת את העיצוב של ה-OnePlus 12R
עידו מור | 
סמארטפון (צילום pixabay)
חברת הסמארטפונים OnePlus, עתידה להשיק בתחילת 2024, את סדרת הטלפונים הבאה שלה ה-OnePlus 12. מלבד הדלפות שהופצו ברחבי הרשת החברה שחררה מפעם לפעם מידע בנוגע לסדרת שתשיק ממש בקרוב וכעת היא מפרסמת את העיצוב של מכשיר הביניים שתשיק השנה ה-OnePlus 12R.
בסרטון נראה כי המכשיר אשר יושק ב-23 בינואר יגיע בצבעים כחול ואפור. OnePlus, הכניסה למכשירים פיצ'ר אשר זכה לשם Slider Alert, אשר למעשה מהווה המתג תלת-כיווני אשר נמצא בצדו של המכשיר ומאפשר לעבור במהירות בין מצב שקט, רעש ואופציה נוספת ללא צורך והוצאת המכשיר מהכיס. הפיצ'ר החדש מזכיר למעשה פיצ'ר ותיק שרק לאחרונה יצא ממכשירי האייפון של אפל.
ה-OnePlus12, עתיד להמשיך את הקו של המכשירים שקדמו לו כאשר הוא מציג מפרט איכותי לצד מחיר גבוה מה שעלול להפוך את המכשיר ללא רלוונטי בקרב הצרכנים ברחבי העולם, אך החברה החליטה לפעול על מנת לתת מענה למצב הנ"ל.
דגם ה-12R, אשר זכה לפחות תשומת לב הוא למעשה כחלק מקו מכשירי הביניים של החברה ולמעשה מדובר במכשיר למי שלא מצד אחד לא מעוניין במכשיר דגל, אך מנגד גם לא מוכר להתפשר על פלאפון ממוצע.
 
עד כה, דגמי ה-OnePlus R הופצו בעיקר בקרב השוק ההודי, אך נראה כי זה עתיד להשתנות, כאשר ה-OnePlus 12R יושק גם בצפון אמריקה ובאירופה. נכון לעכשיו, עוד לא ברור האם המכשיר בכלל עתיד להגיע לישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה