דיגיטל וטק

חוזה ל-15 שנה: אורמת טכנולוגיות מדווחת על עסקה גדולה בקליפורניה

לאחר מספר עסקאות במהלך השנים האחרונות ואחת גדולה עליה דווח לפני מספר ימים, על חוזה ל-25 שנה, חברת אורמת טכנולוגיות מדווחת כעת על עסקה נוספת 
מערכת ice | 
אורמת פותחת את המסחר (צילום NYSE)
במסגרת התרחבותה, חברת אורמת טכנולוגיות מדווחת היום (שלישי) על ביצוע עסקה נוספת, ארוכת טווח, לאספקת שירותי אגירה במחיר קבוע עם San Diego Community Power (SDCP), ל-15 שנה.
כזכור, במסגרת העסקה ארוכת הטווח הקודמת עליה דיווחה אורמת, החברה תקים תחנת כוח במדינת דומיניקה שבאיים הקאריביים ותספק שם חשמל ב-25 שנים הקרובות. עסקאות אלו הן חלק מפעילות ההתרחבות של החברה, בניסיונות למקסם את פוטנציאל הרווחים שלה.
את שירותי האגירה תספק אורמת מפרויקט "Ponoma 2" שבלוס אנג'לס. הפרויקט החל לפעול ביולי 2023 והינו בעל הספק של 20MW/40MWh. בחברה מוסרים כי זהו הסכם ארוך טווח עם תעריף קבוע מסוג tolling השני בפורטפוליו הצומח של החברה, לאחר חוזה Bottleneck שנחתם בשנת 2022.
דורון בלשר, מנכ"ל אורמת טכנולוגיות אמר: "הסכם ארוך טווח זה מרחיב את פורטפוליו אגירת האנרגיה של אורמת ותומך במחויבות של SDCP לאספקת אנרגיה נקייה ואמינה לכמעט מיליון לקוחותיה. פרויקט Pomona 2 צפוי להקטין את חשיפת המגזר לשוק הmerchant , ולתמוך בהכנסות קבועות ורווחיות יותר".
עוד הוסיף ואמר בלשר: "אנו ממשיכים לראות את אגירת האנרגיה כמגזר שצפוי לצמוח לאורך זמן ואשר ממלא תפקיד חיוני במעבר לכלכלה דלת פחמן, לאור המשך בניית תחנות מאנרגיה סולרית ורוח. אנו שמחים להרחיב את נוכחותנו בקליפורניה עם הסכם שני אשר נחתם עם SDCP. אנו רואים בקליפורניה שוק יעד מרכזי לפיתוח אנרגיה מתחדשת וגאים להיות חלק מהפתרון בהתמודדות עם יעדי האפס פליטות של המדינה."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה