השוק

לראשונה בתולדותיה: אורמת חתמה חוזה למכירת חשמל ל-25 שנה

חברת אורמת טכנולוגיות הכריזה על חתימת חוזה עם מדינת דומיניקה באיים הקאריביים, במסגרתו תקים תחנת כוח במדינה ותספק חשמל ב-25 שנים הקרובות
מערכת ice |  1
אורמת פותחת את המסחר (צילום NYSE)
חברת אורמת טכנולוגיות מרחיבה את פעילותה מעבר לים והיום (רביעי) הודיעה החברה על חוזה שחתמה עם מדינת האי באיים הקאריביים, דומיניקה. החברה קיימה את טקס חתימת החוזה בוועידת האקלים COP28 המתקיימת בדובאי.
במסגרת החוזה, עד סוף שנת 2025 תקים החברה תחנת כוח גיאותרמית בינארית בעלת הספק של 10 מגה וואט בדומיניקה, שתוכל להתחיל לפעול. לדברי החברה, חוזה זה מרחיב את פעילות החברה ואת נוכחותה באזור האיים הקאריביים.
באורמת מסרו כי "בכוונת החברה לממן את הפרויקט דרך הלוואה ארוכת טווח בעלות חוב מופחתת מהמקובל כיום בשוק. הפרויקט שיוקם צפוי לחזק את הנוכחות הגלובלית של אורמת ולתרום למימוש תכניות הצמיחה ארוכות הטווח שלה".
"הפרויקט החדש יוקם על האי דומיניקה הסמוך לאי  Guadeloupeבו ממוקמת תחנת הכוח Bouillante הפעילה של החברה. התחנה הגיאותרמית החדשה תאפשר לחברה ליהנות מסינרגיות תפעוליות אשר יפחיתו את עלויות כוח האדם, ויגדילו את הכדאיות הכלכלית של הפרויקט. בכוונתה של אורמת להרחיב בהמשך את תחנת Bouillante  כך שיחד עם התחנה החדשה, סך ההספק בקאריביים יעמוד על 35 מגה-וואט". הוסיפו בחברה.
מנכ"ל החברה, דורון בלשר מסר: "הסכם זה ממחיש את המחויבות שלנו לאספקת פתרונות אנרגיה ייחודיים ברי קיימא. אנחנו לא רק מבטיחים לדומיניקה עתיד נקי יותר, אלא גם תורמים להשפעה חיובית על איכות החיים של תושביה. השותפות שלנו עם חברת החשמל הלאומית (DOMLEC) וממשלת דומיניקה מהווה עדות לחזון המשותף שלנו לעתיד ירוק יותר ובר קיימא. אנו מודים ל-  DOMLEC ולממשל על שיתוף הפעולה הפורה במאמצים להפוך את הפרויקט פורץ הדרך הזה למציאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לראשונה בתולדותיה ??? החברה ותיקה וכבר עשתה עשרות ח (ל"ת)
    אאא 12/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור