דיגיטל וטק

תעקוף את כולם? תכנית החלל השאפתנית של הודו לשנת 2047

אחת הכלכלות שמתפתחות בקצב המהיר ביותר היא הודו, אשר הופכת להיות שחקנית מרכזית שמדינות רבות נושאות אליה עיניים וממתינות לראות האם היא תהפוך להיות הכלכלה החזקה בעולם. תכנית החלל שלה מעידה על התפתחותה המהירה
מערכת ice | 
חלל (צילום דוברות משרד המדע והטכנולוגיה tuphr)
לאחר שהפכה להיות המדינה הרביעית בהיסטוריה שמצליחה להנחית חללית על הירח, בהודו נחשפת תכנית החלל השאפתנית של המדינה, שתציב אותה אם תתממש כמובילה עולמית בחקר החלל.
הודו קיבלה את עצמאותה רק שנה לפני מדינת ישראל, בשנת 1947, והתכנית שלה לשנה שבה ימלאו לעצמאות המדינה 100 שנים, 2047, היא ללא ספק מרשימה ומעידה על הכוונות של המדינה, שבמהלך 30 השנים האחרונות ביצעה מהפך אדיר בכלכלתה והפכה להיות שחקנית מרכזית, לצד סין, במפה הכלכלית העולמית.
בהודו הוצגה לראש הממשלה תכנית הכוללת משימות רבות בחלל הכוללות מעורבות פיזית של בני אדם, בנוסף להצבת בני אדם על הירח ואף לקדם ענף שככל הנראה יהיה קיים ואף ייצור עניין רב בעתיד על פי התכנית, תיירות חלל.
בסוכנות החלל של הודו מתכננים לבנות עד שנת 2035 תחנת חלל עצומה שתוכל להכיל בכל זמן נתון שלושה אסטרונאוטים. כמובן שהתכנית השאפתנית, ככל שתתקדם, תביא את הודו להיות מובילה גם בפיתוח של חלליות וטילים בליסטיים, טכנולוגיות נלוות המיושמות במשימות של סוכנויות חלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה