דיגיטל וטק

פלאפון למען החיילים בשטח: ניידות שירות תיקונים חינמיים וטעינה

הניידות יעברו בין הבסיסים השונים ושטחי הכינוס ויאפשרו לחיילים לקוחות כל החברות לבצע תיקונים ללא עלות ולהטעין מכשירי Android ו- iPhone
מערכת ice | 
פלאפון (צילום פלאפון)
חברת פלאפון החלה להפעיל ניידות שירות ותיקונים חינמיים עבור חיילי צה"ל וכוחות הביטחון, לקוחות כל החברות. הניידות, שיגיעו לבסיסי צה"ל ולשטחי הכינוס בהתאם להנחיות גורמי הביטחון יספקו גם עמדות טעינה למכשירי Android ו- iPhone. במקרה של מכשיר שאינו בר תיקון או תקלה מורכבת הדורשת החלפת מכשיר, החיילים יקבלו מכשיר חלופי ללא עלות.
"אנחנו מתגייסים באהבה עבור חיילי צה"ל בתקופה קשה ומאפשרים תיקונים מהירים לטלפונים הסלולריים שלהם כדי שיוכלו להיות בקשר עם יקיריהם", אמרה כנרת ראובנוב, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים בפלאפון. "אנחנו פועלים כל העת על מנת לתת את השירות הטוב ביותר בנקודות פלאפון ברחבי הארץ, במוקדי השירות ובתמיכה הטכנית, באתר, באפליקציה ועכשיו גם בשטח".
 
אתמול הודיעה פלאפון כי תרמה אלפי מטענים ניידים לחיילי צה"ל, לכוחות הביטחון ולתושבי עוטף עזה. המטענים ישמשו את התושבים והכוחות באזורים ובשטחים בהם קיימים קשיים באספקת החשמל. בנוסף תרמה פלאפון מאות טלפונים סלולריים ומאות כרטיסי סים ללוחמים הזקוקים לכך. במקביל הודיעה פלאפון כי היא תאסוף מהציבור תרומת מטענים ומטענים ניידים לטלפונים סלולריים עבור חיילי צה"ל, כאשר האיסוף ייעשה בנקודות פלאפון בכל רחבי הארץ.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה