דיגיטל וטק

בעקבות המצב הביטחוני: זו ההחלטה שקיבל מנכ"ל אנבידיה

בעקבות המצב הביטחוני בארץ, אנבידיה ביטלה את האירוע שלה שהיה אמור להיערך בארץ יחד עם מנכ"ל החברה ג'נסן הואנג, זאת לאחר שקידמה את הכנס במשך זמן רב
מערכת ice | 
גנסן הואנג (צילום אינבידיה)
חברת אנבידיה הייתה אמורה לערוך בשבוע הבא כנס ענק בארץ בישראל, בו היה אמור לקחת חלק מנכ"ל החברה ג'נסן הואנג, אולם המצב בדרום שיבש את התוכניות ובחברה ביטלו את האירוע. הכנס היה אמור להיערך בתאריכים 15-16.10 ומנכ"ל החברה היה אמור לנאום ביומו השני. הם היו אמורים להציג את החידושים בתחום הבינה המלאכותית ומחשוב הענן.
בנוסף לכך היו אמורים להיערך מספר פאנלים ותערוכות טכנולוגיה, בנוסף לפיתוחים של החברות שלוקחות חלק באירוע. זה היה צריך להיות ביקורו הפומבי הראשון של המנכ"ל בישראל, כאשר לפני כן הוא ביקר באופן חשאי. הואנג הוא איש עסקים ומהנדס חשמל, בנוסף לכך הוא אחד ממייסדי החברה.

קהילת היזמות הישראלית חיכתה לכנס זה ורבים רכשו כרטיסים לפעילויות אנבידיה, כאשר כל הכרטיסים לכנס נמכרו כבר לפני יותר מחודש. בסדנה היו אמורים המשתתפים ללמוד לפתח מודלי שפה גדולים, לפתח ולאמן רשתות ניורונים גדולות מאד ועוד דברים נוספים. הכרטיסים לסדנאות נמכרו באלפי שקלים והמשתתפים צפויים לקבל החזרים כספיים על הכנס שבוטל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה