דיגיטל וטק

המוצר שישבור את השוק: הונדה מציגה מזוודה שנוסעת

הונדה מנסה בשנית להיכנס לשוק "המייל האחרון" ומציגה את המוצר "מוטוקומפקטו", הכלאה בין קטנוע וקורקינט שאמורה להיות פתרון לפקקים במרכזי הערים. הכלי החדש מתקפל לתוך מזוודה ומגיע לטווח נסיעה של 24 ק"מ
מערכת ice | 
פקקים (צילום פלאש 90)
העומס בכבישים איננה מהווה תופעה מקומית בלבד, אלא נוכחת בעולם כולו. על מנת להילחם בתופעה, יצרנית הרכב היפנית הונדה, מציגה את "מוטוקומפקטו". הכלי מהווה מעין הכלאה בין קטנוע וקורקינט חשמלי והוא מיועד להיות פתרון "LAST MILE" לנהגים המעוניינים להגיע ליעדם למרות הפקקים.
מוצרי ה-LAST MILE, הם כינוי לאמצעי תחבורה המיועדים לאפשר למשתמשים בהם לצלוח את המרחק הקצר בין המכונית ליעד הסופי או ההפך. יש לציין כי, לא מדובר בפעם הראשונה שהחברה מוציאה את המהלך לפועל. הפעם, מה ששונה זה הביצוע. בשנת 1981 הונדה הציגה את 50  NCZ "מוטוקומפו" שהיה אופנוע שהיה ניתן לקפל ולהכניס לתא המטען של ההונדה פיאט ולשלוף בכל מצב. גם במקרה הזה המוצר בא במטרה להתמודד עם הפקקים. הונדה מוטוקומפו המקורי נמכר ב-53,369 יחידות בלבד ונחשב כיום לפריט אספנות מבוקש.
המוצר המקורי, הונע במנוע בנפח 50 סמ"ק ושקל 42 ק"ג ללא דלק. המוטוקומפקטו החדש הוא חשמלי לחלוטין. על פי נתוני החברה, המוצר החדש מסוגל לנסוע למרחק של עד 24 ק"מ, הטעינה שלו נמשכת שלוש וחצי שעות והוא מסוגל להיכנס למזוודה באורך 73 ס"מ וברוחב 54 ס"מ. מחירו של המוטוקומפקטו בשוק האמריקאי עומד על 995 דולר ומשקלו נמוך משמעותית ממשקלו של הקטנוע המקורי (19 ק"ג).
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה