דיגיטל וטק

גוגל מקצצת מאות אנשים במשרה הזו, חלקם מישראל

לאחר שהודיעה על קיצוצים נרחבים ובהם בצוותי הגיוס, כעת נודע שחלק מהמפוטרים - מישראל. "כדי להבטיח שאנו פועלים ביעילות, קיבלנו את ההחלטה הקשה לצמצם את צוות הגיוס שלנו", אמרה דוברת החברה
מערכת ice | 
גוגל (צילום ויקיפדיה)
ענקית הביג טק גוגל מתכוונת לפטר מאות אנשים בצוותי הגיוס הגלובלי שלה, כחלק ממהלך האטה בגיוס העובדים של החברה. לפי איתמר מינמר ושי רינגל ב-N12, גם בישראל יפוטרו עובדים המשמשים בצוותי הגיוס.
החברה סירבה לציין איזה אחוז מכוח העבודה בכוח גיוס שלה יושפע, אך אמרה שהיא מתכננת לשמור על רוב משמעותי. כמה עובדים פורטו כבר בימים האחרונים ופרסמו זאת ברשתות החברתיות שלהם.

"היקף הביקוש למגייסים שלנו ירד", אמרה דוברת גוגל קורטני מנצ'יני בהצהרה. "על מנת להמשיך את העבודה החשובה שלנו כדי להבטיח שאנו פועלים ביעילות, קיבלנו את ההחלטה הקשה לצמצם את צוות הגיוס שלנו. אנו תומכים בכל מי שהושפע עם תקופת המעבר, שירותי outplacement ופיטורין בזמן שהם מחפשים הזדמנויות חדשות כאן ב-Google ומחוצה לה".
נזכיר כי לאחר שגוגל פיטרה כ-12,000 עובדים בתחילת השנה, החברה מודיעה השבוע על גל קיצוצים נוסף. מנגד, בגוגל הבהירו כי עדיין ימשיכו להשקיע בגיוסים בתחום ההנדסה והטכנולוגיה. בעוד גל הפיטורים הקודם כלל צוותים נרחבים יותר, ובהם אלו שעבדו על שיווק, על פלטפורמת הענן גוגל קלאוד, אפליקציית WAZE ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה