דיגיטל וטק

פלאפון משדרגת אלפי לקוחות: זה מה שיקרה בסניפים בישראל

פלאפון מרחיבה את הנגישות בסניפיה ברחבי הארץ לעיוורים וללקויי ראייה. הנגשת הסניפים התבצעה באמצעות אפליקציית ניווט קולי של RightHear המאפשרת ללקוחות עם מוגבלות בראייה עצמאות והתמצאות במרחב בסניפים ומחוצה אליהם, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים של פלאפון: "מקפידים על שירות נגיש ורגיש לכל לקוח"
מערכת ice |  1
חברת פלאפון (צילום Magma Images, shutterstock)
חברת פלאפון סיימה לאחרונה שדרוג משמעותי בתהליך הנגשה לעיוורים וללקויי ראייה ב-21 סניפיה בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. ההנגשה בוצעה באמצעות מערכת RightHear המאפשרת גם ללקוחות עם קשיי התמצאות, עצמאות מלאה בסניפים ומחוצה להם באמצעות טכנולוגיה ייחודית לניווט קולי.
מערכת RightHear הינה פלטפורמה חדשנית המורכבת מאפליקציה חינמית הניתנת להורדה במכשירי אייפון ואנדרואיד, חיישן Bluetooth חכם המותקן בסניפי פלאפון ומזהה את הלקוחות בעלי האפליקציה הנמצאים בקרבת מקום וממשק לניהול ושליטה הפעיל 24/7.

המערכת עובדת כך שבעת ביקור הלקוח בסניף, האפליקציה מיידעת אותו באופן קולי על מה נמצא באותו הכיוון בו הוא צועד. ההכוונה הקולית נותנת ללקוח מידע על המיקום הנוכחי בו הוא נמצא, לדוגמא: "הנך נמצא בכניסה הראשית לסניף"; הכוונה בשיטת כיווני שמיים: "אל נציג שירות יש להמשיך בכיוון זה 10 מטרים", מידע נוסף אודות המקום כמו שעות פתיחת הסניף או הימצאות חנויות בקומות מסוימות וכן יכולת קריאה לעזרה מאחד העובדים במקום.
"הכנסת המערכת של RightHear לסניפי פלאפון היא קפיצת מדרגה משמעותית בנגישות הסניפים ללקוחות לקווי ראייה וצעד חשוב עבורנו כחברה". אמרה כנרת ראובנבוב, סמנכ"לית חטיבת הלקוחות הפרטיים של פלאפון. "לקחנו את תהליך ההנגשה לעיוורים וללקויי ראייה צעד קדימה ובעזרת הטכנולוגיה אנחנו מאפשרים ללקוחות ליהנות מחווית הביקור המלאה בסניפים. אנחנו מקפידים על שירות נגיש ורגיש לכל לקוח ושמחים לשתף פעולה עם RightHear והטכנולוגיה החשובה ופורצת הדרך שלהם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שאפו
    מה אכפת לכם ? 06/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל הכבוד לפלאפון, חברת הסלולר הטובה בישראל.
    סגור