כסף וצרכנות

חברת פלאפון חוטפת תביעה ייצוגית לפיצויים בסך 2.5 מיליון שקל

חברת פלאפון חטפה תביעה ייצוגית על סך של 2.5 מיליון שקל, זאת בעקבות טענות שהתקבלו על ידי לקוחות החברה לפיהן החברה לא סימנה מחיר על גבי מוצרים הנמכרים על ידי פלאפון וזאת בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן
מערכת ice | 
חברת פלאפון חוטפת תביעה (צילום Magma Images, vecteezy)
בזק, החברה הישראלית לתקשורת, הודיעה הבוקר (ראשון) כי ביום 26 בינואר 2023 התקבלה בחברה הודעה מאת החברה הבת, פלאפון תקשורת בע"מ ("פלאפון"), בדבר תובענה ובקשה לאשרה כייצוגית אשר הוגשה כנגד פלאפון בבית המשפט המחוזי בחיפה.
על פי ההודעה שהוציאה בזק, הבקשה הוגשה בטענה של אי סימון מחיר על גבי מוצרים הנמכרים על ידי פלאפון וזאת בניגוד להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981 והוראות תקנות הגנת הצרכן (כללים שונים לפרסום מחירי נכסים ושירותים), התשנ"א-1991.
בבקשה לתביעה ייצוגית נגד חברת פלאפון צוין כי סכום התביעה הייצוגית הינו מעל 2.5 מיליון ששקל אך הוא לא ניתן להערכה מדויקת. פלאפון לומדת את פרטי התובענה ואין באפשרותה ו/או באפשרות החברה להעריך, בשלב זה, את סיכוייה.
כזכור, לאחרונה נודע כי חברת פלאפון סיכמה עם אריקסון על הקמת ליבת רשת דור 5, בכך תהפוך פלאפון לחברת הסלולר הראשונה בישראל שמבצעת שדרוג לליבת רשת דור 5 עצמאית מקצה לקצה. מדובר במהלך שיאפשר לפלאפון להציע שירותים פורצי דרך בעולמות ה-IOT, רשתות וירטואליות פרטיות, ניהול מערכות קריטיות וחיוניות במגוון תחומי החיים והתעשייה ויישומי XR חדשניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה