דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה שינוי באפליקציה: זו ההפתעה החדשה שמחכה לכם

וואטסאפ מודיעה על השקת 'ערוצים': דרך פרטית, אמינה ופשוטה לקבל עדכונים חשובים מאנשים ומארגונים, ישירות לוואטסאפ
מערכת ice | 
וואטסאפ (צילום shutterstock)
וואטספ מודיעה על השקת 'ערוצים': דרך פרטית, אמינה ופשוטה לקבל עדכונים חשובים מאנשים ומארגונים, ישירות לוואטסאפ ה-'ערוצים' יופיעו תחת לשונית חדשה שנקראת 'עדכונים', שבה ניתן לראות את הסטטוס והתכנים של הערוצים שאחריהם בחרתם לעקוב - בנפרד מהצ'אטים שלכם עם בני משפחה, חברים וקהילות.
'ערוצים' הינם למעשה כלי שידור חד כיווני, שבו מנהלי ערוץ יכולים לשלוח של הודעות טקסט, תמונות, סרטונים, מדבקות וסקרים. כדי לעזור לכם לבחור ערוצים למעקב, אנחנו בונים מדריך חיפוש, כך שתוכלו למצוא תחביבים, קבוצות ספורט, עדכונים מנציגי ממשל מקומיים ועוד. ניתן יהיה להגיע לערוץ גם דרך קישורי הזמנה שנשלחים בצ'אטים/דוא"ל/אינטרנט.
 
שירות השידור המאובטח בעולם
אנו שואפים ליצירת התהליך הפרטי ביותר בעולם, ולכן מתחילים בראש ובראשונה בהגנה על המידע האישי של מנהלי הערוץ והעוקבים שלו. כמנהלי ערוץ, מספר הטלפון ותמונת הפרופיל שלכם לא יוצגו לעוקבים. באופן דומה, כאשר תבחרו לעקוב אחרי ערוצים, מספר הטלפון שלכם לא יהיה גלוי למנהלים או לשאר העוקבים. אתם מחליטים אחרי מי לעקוב והבחירה שלכם פרטית.
בדומה לאופן שבו אנו בונים את שירות ההודעות, גם עדכוני הערוצים לא חייבים להישאר לנצח. לכן היסטוריית הערוצים תישמר למשך 30 יום בלבד ותימחק לאחר מכן מהשרתים שלנו. כמו כן, מנהלי הערוץ יוכלו ליצור תכנים נעלמים אפילו אחרי זמן קצר יותר. כמו כן, מנהלי ערוץ יוכלו לחסום צילומי מסך ולמנוע העברות תוכן מהערוץ שלהם וכן לאשר עוקבים ולהגדיר את האם הערוץ יופיע במדריך או לא.
מכיוון שערוצים פונים לקהל הרחב, הערוצים אינם מוצפנים מקצה-לקצה כברירת מחדל. אנחנו מאמינים שיש מקרים מסוימים שבהם ערוצים מוצפנים מקצה לקצה עשויים להתאים לקהל בכמות מוגבלת, למשל עמותה או ארגון בריאות, ואנחנו בוחנים את זה כאפשרות שתתאפשר בעתיד.
כחלק מהשקת ערוצים, אנחנו נרגשים לחבור לארגונים נבחרים בקולומביה ובסינגפור, המדינות הראשונות שבהן הפיצ׳ר זמין, מה שיאפשר לנו כדי לבנות, ללמוד ולאמץ את החוויה ולהביא אותה לאחר מכן לשווקים אחרים כבר בחודשים הקרובים.
הערוצים הם דרך נוספת עבורנו לתמוך במנהלי הערוצים, משום שהם מאפשרים להם לבנות עסק סביב הערוץ שלהם, באמצעות שירותי התשלום המתרחבים שלנו ובעזרת הרחבת היכולת לקדם ערוצים מסוימים במדריך ולהגביר את המודעות. באופן טבעי, החלק הארי של השימוש בואטסאפ ימשיך להיות הודעות פרטיות בין חברים, בני משפחה וקהילות, וזה תמיד יהיה בעדיפות הראשונה שלנו.
פיתוח היכולת לייצר ערוצים היא צעד גדול שהמשתמשים ביקשו מאיתנו לעשות במשך שנים. אנחנו חושבים שהגיע הזמן, אחת ולתמיד, להציג כלי פשוט, אמין ופרטי לשידור תוכן, ומקווים שתיהנו להשתמש בו בחודשים הקרובים ובשנים הבאות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה