דיגיטל וטק

וואטסאפ בשדרוג הגדול בהיסטוריה: סוף לטעויות המביכות בהודעות?

WhatsApp תאפשר למשתמשים לערוך את ההודעות שלהם גם לאחר שליחתן. ניתן לערוך הודעה עד 15 דק' לאחר שנשלחה
מערכת ice |  2
וואטסאפ בעדכון (צילום shutterstock)
עכשיו זה רשמי. משתמשי WhatsApp זוכים לקבל פיצ'ר חדש וחשוב של עריכת הודעות. כתבתם הודעה עם שגיאה? שיניתם את דעתכם? מעכשיו אפשר לערוך הודעות שנשלחו בוואטסאפ.
מתיקון הגהה קל או הוספת קונטקסט, מעכשיו יש לכם את האפשרות לשלוט יותר בהודעות שאתם שולחים בוואטסאפ.  כל מה שצריך לעשות זה ללחוץ לחיצה ארוכה על הודעה שאתם רוצים לערוך ולבחור בתפריט – עריכה. ניתן לערוך הודעה עד 15 דקות לאחר שנשלחה.
הודעה שנערכה תופיע עם הכיתוב "נערכה" ובאיזה שעה היא נערכה. מקבל ההודעה יוכל לראות שההודעה נערכה ללא ההיסטוריה שלה. בדיוק כמו הודעות רגילות, מדיה ושיחות וגם ההודעות הערוכות מוגנות ומוצפנות מקצה לקצה. הפי'צר החדש יושק ברחבי העולם (כמו גם בישראל) במהלך השבועות הקרובים.
תכונת WhatsApp זו תאפשר למשתמשים לתקן כל שגיאה במהירות ובקלות. התכונה החדשה נצפתה על ידי WABetaInfo, אתר העוקב אחר כל ההתפתחויות האחרונות בגרסת הבטא של WhatsApp.

מעתה המשתמשים יוכלו לערוך את ההודעות שלהם בתוך 15 דקות מרגע שליחתן, וההודעות הערוכות יסומנו בתווית "ערוכה" בתוך בועת ההודעה. זה דומה לתג 'העברה' בהודעות. עם זאת, יש מלכוד אחד - תכונת WhatsApp זו תהיה זמינה רק למשתמשים שנמצאים בגרסה העדכנית ביותר של WhatsApp. מי שמשתמש בגרסה ישנה יותר לא יוכל לראות הודעות ערוכות עד שישדרגו לגרסה העדכנית ביותר התואמת לתכונה זו. כלומר גם אם תצליחו לקבל את התכונה בטלפון שלכם, התיקון ישקף רק אם לנמען יש את הגרסה המעודכנת של האפליקציה.
כזכור, WhatsApp הכריזה לאחרונה על אפליקציה חדשה למשתמשי Windows. גרסה חדשה זו של אפליקציית שולחן העבודה של Windows נטענת מהר יותר והיא בנויה עם ממשק המוכר למשתמשי WhatsApp ו-Windows. המשתמשים יכולים לארח שיחות וידאו קבוצתיות עם עד שמונה אנשים ושיחות שמע עם עד 32 אנשים. WhatsApp גם הבטיחה עליות עתידיות למגבלות אלו לאורך זמן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה אצלי זה לא עובד??
    ios גירסה 16.5 05/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי, ה-WhattsApp שלי מעודכן לגירסה 2.23.9.77 העדכנית ביותר ועדיין אין לי את האופציה של ״עריכת הודעות״- מדוע??
    סגור
  • תקרא/י את הכתבה היטב.
    משה 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדוע להיות טיפש/ה ולא לקרוא את הכתבה כראוי או בכלל, וישר לרוץ אל הטלפון לבדוק? הם בבירור אמרו כי האופציה תצא רק *בשבועות* הקרובים.
    סגור