דיגיטל וטק

וואטסאפ עושה שינוי מטורף: זה מה שיקרה לאפליקציה

בקרוב תינתן אפשרות להוספת כינוי ייחודי לפרופיל המשתמש של אחד מהמשתמשים בעולם. בכך, ספאם ואנשים שאינכם רוצים שיפנו אליכם, לא יוכלו לעשות זאת
מערכת ice |  1
וואטסאפ (צילום shutterstock)
אפליקציית המסרים וואטסאפ ממשיכה לחדש ולהוסיף פיצ'רים חשובים באפקליציה על מנת להפוך אותה לנוחה יותר וגם מאובטחת הרבה יותר. בקרוב, תנתן אפשרות להוספת כינוי ייחודי לפרופיל המשתמש של אחד מהמשתמשים בעולם.
בינתיים מדובר רק בניסוי למשתמשי בטא, גאשר האתר wabetainfo הסביר שהמפתחים של האפליקציה יאפשרו הוספת כינוי בהגדרות האפליקציה שלכם. המהלך עדיין בפיתוח וטרם הוסבר מה הסיבה ליצירתו, אך הוא אמור לסייע בשמירה על הפרטיות כנגד עסקים ואנשים פרטיים. הדבר יוכל למנוע הודעות ספאם או פניות מגורמים או אנשים שאין כל סיבה לקבל מהם פנייה.

רק לאחרונה הושק פיצ'ר חדש הנקרא: (נעילת צ'אט) Chat lock, המאפשר למשתמשים לשמור על השיחות הכי פרטיות שלהם מאובטחות יותר. מארק צוקרברג הודיע בפייסבוק שלו כי: "צ'אטים נעולים חדשים ב-WhatsApp הופכים את השיחות שלך לפרטיות יותר. הם מוסתרים בתיקייה מוגנת בסיסמה והתראות לא יציגו תוכן שולח או הודעה".
 
לא מעט גברים הגיבו לצוקרברג בשמחה גדולה: "אלו חדשות כל כך נהדרות ונפלאות תודה מר צוקרברג, הרמאות שודרגה", וגם: "מדהים מאוד. תודה ששמרת על מערכות היחסים שלנו בטוחות!"
נעילת צ'אט למעשה מסירה את השיחה מהשיחות הנכנסות, ושמה אותה בתיקייה נפרדת אליה ניתן לגשת עם סיסמאת המכשיר או טביעת האצבע. בנוסף, התוכן בצ'אט מוסתר באופן אוטומטי התראות. וואטסאפ מסרה: "אנו מאמינים שהפיצ'ר החדש יהיה מצויין עבור משתמשים שחולקים את מכשיר הטלפון שלהם עם בני משפחה נוספים, או לחלופין עבור הרגעים בהם אחרים מחזיקים את מכשירכם בעוד הודעה חשובה ורגישה בדיוק נכנסת".
ניתן לנעול את הצ'אט על ידי הקלדת שם איש הקשר/קבוצה ואז לחיצה על אופציית נעילה. על מנת להכנס לצ'אטים הנעולים, משכו למטה לאט את האינבוקס והכניסו את הסיסמא/טביעת האצבע. "במהלך החודשים הקרובים אנו צפויים להוסיף אופציות נוספות לנעילת הצ'אטים, בהם נעילה במכשירים נוספים, יצירת סיסמא מותאמת אישית לצ'אטים על מנת שניתן יהיה לעשות בה שימוש במקום בסיסמאת הטלפון ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוק הספאם לא נאכף כלל
    חוק? 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפילו לא דאגו שנוכל לחסום את רוב המספרים ששולחים הודעות זבל בלי הפסקה.
    סגור