דיגיטל וטק

בשורה למשתמשים: טיקטוק מרחיבה את היצע המוזיקה שלה

מוזיקה וסאונד הם בליבה של חוויית הטיקטוק והם ממלאים תפקיד בלתי נפרד ביצירתיות של הקהילה וביכולתה לחולל רגעים תרבותיים. כעת טיקטוק מודיעה - מרחיבים את ספריית המוזיקה

מערכת ice | 
טיקטוק (צילום pixabay, shutterstock)
טיקטוק מודיעה על הרחבת ספריית המוזיקה שלה עם תוכנית השפעת האומנים (Artist Impact) – תוכנית חדשה שמביאה לפלטפורמה יותר מוזיקה מאומנים עולמיים, ומספקת הזדמנויות גדולות יותר לאמנים ומותגים להתחבר. התוכנית מעניקה לאומנים נתח מההכנסות עבור תוכן ממותג שמשתמש בשירים שלהם, ובמקביל נותנת להם ההזדמנות להתגלות, או להתגלות מחדש, בשווקים ברחבי העולם.
ההחלטה של טיקטוק מגיעה לאחר שבבדיקה נמצא כי 88% ממשתמשי הטיקטוק אמרו שסאונד הוא מרכיב חיוני בחוויית הטיקטוק ו-68% מעידים כי מותגים שמשתמשים בשירים שהם אוהבים בסרטונים שלהם גורמים להם לזכור אותם טוב יותר.
"אנו מעוניינים לסייע בפיתוח מעורבות בין גורמים בתעשייה כדי לנצל את המהירות ואת נפח הפעילות שקיימים בפרסום דיגיטלי של סרטוני וידאו קצרים", אמר בריאן קוסגרוב, מנהל תחום מוזיקה מסחרית ורישוי קריאייטיב בטיקטוק. "המטרה שלנו היא לספק לעסקים ספריית מוזיקה בטוחה אך נרחבת לשימוש בתוכן שלהם, תוך יצירת ערוצי רווח חדשים עבור האמנים שיחזקו ויזינו אותה בתכנים. השאיפה שלנו היא להפוך את טיקטוק למקום שבו כולם יכולים למצוא צמיחה והזדמנויות, ואנו מקווים שמשאבי המוזיקה החזקים שלנו יעזרו במאמץ הזה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה