כסף וצרכנות

אחרי הבקסטריט בויז: עוד אומן דוחה את הופעתו בישראל

אחרי שהבקסטריט בויז ביטלו את המופע שלהם בישראל, גם הקומיקאי האוסטרלי ג'ים ג'פריס, דחה את הופעתו בארץ, שהייתה אמורה להיערך בהיכל מנורה מבטחים ב-15.6.2023, וכבר הודיע על תאריך חדש
מערכת ice | 
הופעה (צילום unsplash)
הבקסטריט בויז היו אמורים לחזור פעם נוספת לישראל אחרי חמש שנים בהן לא ביקרו. חברי הלהקה האגדית שהיא ללא ספק מהאהובות ביותר בהיסטוריה היו אמורים לעלות לבמה בלייב פארק ראשון לציון אמש (שבת), אך בעקבות מבצע 'מגן וחץ', המופע בוטל לצערם הרב של המעריצים המאוכזבים.
פיקוד העורף לא אישר את קיום המופע, אף שזה של אביב גפן בפארק הירקון ביום חמישי דווקא כן אושר. הוחלט לא לקחת סיכון על המופע בקליבר הבין-לאומי ולכן האמנים ימתינו להזדמנות אחרת.
היום נודע כי עוד אומן גדול שאמור להגיע בקרוב לישראל, הקומיקאי האוסטרלי ג'ים ג'פריס, דחה את הופעתו בישראל. ההחלטה התקבלה במשותף אחרי התייעצויות בין הפקת המופע לצוות של הקומיקאי. המופע אמור היה להיות ב-16 במאי, אך כאמור הוא נדחה, כך דווח ב"ישראל היום".
למרות זאת, יש לנו בשורות טובות עבור המעריצים: מנהליו של ג׳פריס עשו מאמצים למצוא תאריך פנוי לקיום המופע בישראל, ואכן מצאו כזה, כאשר המופע הדחוי אמור להיערך ב-24 באוקטובר באותו מקום - היכל מנורה מבטחים שבתל־אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה