תרבות ופנאי

בקסטריט בויז ביטלו את ההופעה בישראל: אכזבת ענק למעריצים

בקסטריט בויז אמורים היו לשוב לישראל לראשונה מאז 2018 והוחלט כי המופע ה-13 במאי 2023, על אף שאלפים קנו כרטיסים, פיקוד העורף לא אישר את ההופעה בלייב פארק בראשון לציון ופחות מ-24 שעות למופע הוחלט על ביטולו בשל היעדר אישורים
מערכת ice |  2
הופעות (צילום unsplash)
התגעגעתם? כנראה שתמשיכו להתגעגע. הבקסטריט בויז היו אמורים לחזור פעם נוספת לישראל אחרי חמש שנים בהן לא ביקרו. חברי הלהקה האגדית מהאהובות בהיסטוריה הייתה אמורה לעלות לבמה בלייב פארק ראשון לציון ממש הערב (שבת), אך המבצע 'מגן וחץ' הביא לביטולו של המופע.
פיקוד העורף לא אישר את קיום המופע למרות שזה של אביב גפן בפארק הירקון ביום חמישי דווקא כן אושר. הוחלט לא לקחת סיכון על המופע בקליבר הבינלאומי ולכן האמנים ימתינו להזדמנות אחרת.
ומה עם כל הכרטיסים? עבור הזכות לעמוד על הדשא המעריצים שילמו 350 שקל ואם רצו להיות בגולדן רינג, נפרדו מ-690 שקל בסך הכל. ביטול המופע הוא נזק של מיליוני שקלים למארגנים שיאלצו לפצות לא מעט עסקים שהיו קשורים להפקת המופע.

למי שכבר הספיק לשכוח, בשנת 2018 הלהקה הופיעה בישראל גם כן בלייב פארק ראשון לציון. לפני כן הלהקה הופיעה ב-2015 באמפי פארק ברעננה. האם ייתכן שכמו טראוויס סקוט ביקוש גדול יביא להעברת המופע לפארק הירקון בפעם הבאה שיחזרו באמת?
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה כסף שלי?
    שניר 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה הכסף שלי?!
    סגור
  • 1.
    למי צריך לפנות על מנת לקבל החזר כספי על הכרטיסים??? (ל"ת)
    אסתי 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור