בעולם

הלם בעולם המוזיקה: הזמר האהוב בן ה-25 התאבד

אחד מכוכבי הפופ הכי גדולים באסיה, מונבין הקוריאני, כוכב להקת אסטרו, נמצא מת בביתו בבירה סיאול. חברת התקליטים שייצגה אותו ביקשה: "הימנעו מדיווחים מרושעים, אפשרו למשפחה להתאבל"
מערכת ice |  3
הופעות (צילום unsplash)
עצוב. כוכב הפופ מונבין, מלהקת אסטרו הקוריאנית, נמצא מת בביתו שבסאול בירת המדינה, לאחר שהתאבד ככל הנראה. המשטרה עדיין לא פרסמה את מסקנותיה שיפורסמו רק לאחר נתיחה שלאחר המוות.
בינתיים, חברת התקליטים שייצגה את הזמר מסרה למעריצים: "מונבין עזב אותנו במפתיע והפך לכוכב בשמיים, אנחנו מבקשים להימנע מדיווחים ספקולטיביים ומרושעים, תאפשרו למשפחה להתאבל".
אם אכן מדובר בהתאבדות, ככל הנראה הזרקור הענק שהואר על הכוכב הצעיר גרם ללחץ העצום. בקוריאה לבדה ארבעה כוכבי קיי-פופ התאבדו מאז 2017. כתב בילבורד באסיה הסביר: "הכוכבים האלה נמצאים מתחת למיקרוסקופ באופן תמידי. הם מתחילים להתאמן לקריירת פופ מגיל מאוד צעיר, הם לא הולכים לבית הספר ואין להם חברים 'רגילים'. הם לא מסוגלים לראות את העולם שמעבר לתעשייה. כל פעם שהם מרימים רגל נכתבות על כך אלפי שורות".
להקת אסטרו תנסה להתאושש מהמכה שנפלה עליה, בעודה נחשבת לאחת הלהקות המובילות בז'אנר במדינה, וחשבון האינסטגרם של מונבין עומד כעת על יותר מ-4 מיליון עוקבים שהביעו כאב גדול על לכתו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מונבין
    Seungmin's wife 04/2023/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הוא לא התאבד, החברה ביקשה לא להפיץ שמועות, בודקים עדיין את הסיבה, המשטרה הניחה שהוא נטל את חייו בגלל כל מה שקרה הקייפופ בשנים האחרונות. אל תפיצו שמועות בבקשה.
    סגור
  • 2.
    MoonBin??
    AROHA 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא לא הצאבד, המשטרה פורסמה שהיה לו שווץ מוחין
    סגור
  • 1.
    מעריצה גדול!
    א 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מקווה שיותר נוח לו ושכולם ילמדו מזה לקח עד כמה חיים של אחרים חשובים ואיך להתנהג אחד לשני כדי שלא נגיע לזה מצב שוב????
    סגור